Vespa-Ciao.NL
:: Ongeluk iemand van het forum?

Home Forums Algemeen Nieuws Ongeluk iemand van het forum?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Topic starter

JoeriH
      Bijdrager

Zo, die moeten hard onderuit gegaan zijn als je de verwondingen leest.

Leonardo
        Bijdrager

De meeste Ciao’s , Si of Bravo, Sparta’s en Puch’s die ik heb en heb gehad haalden altijd 40-50 km/h. Zowel blauw als geel kenteken.
          En of het verplicht is of niet ik draag steeds een helm, ook op brommers met blauw kenteken.
          Als ik het filmpje van de laatste Limbo tour bekijk schrik ik toch wel van de snelheid waarmee gereden wordt. De meesten rijden op blauw kenteken dus zonder helm. Gegarandeerd, als je met zo’n snelheid tegen de grond gaat wordt je in het ziekenhuis wakker, als je nog wakker wordt.
          Ik ben niet meer de jongste, misschien wel de oudste op dit forum en als ik een goede raad mag geven: denk hier maar eens over na.

blackoranjeciao
          Bijdrager

Leonardo, dit vind ikzelf ook. En waarom zijn er nooit eens tourtjes waar de snelheid tussen de 35 en 50 is, altijd is de minimale snelheid 55 of 60 ofzo.
            Daar is dan toch geen plezier meer aan als je alleen maar zo hard rijdt??

Jonny10
            Bijdrager

Ik rij nu ook geel kenteken zodat ik sneller mag/kan rijden zonder gezeur en helm plicht heb. 60 over een betegeld fietspad vond ik niet al te veilig aanvoelen. Weliswaar rij ik met een potje maar dat is het stomme risico dat ik neem.

Jelle
              Moderator

Waarom gaat iedereen hier betweterig lopen doen over wat veilig is en wat niet…

Er wordt gewoon gevraagd of dit toevallig iemand van het forum betreft….

Martino
                Moderator

Geen bekende van mij, maar wel bij mij om de hoek. Het is sowieso een weg waar om de zoveel tijd weer een 2 wieler een ongeluk maakt. Een rotonde verder en een kruispunt daar nog weer achter waren 2 van de provincie Groningen bekendste plekken als het om ongelukken gaat. Gelukkig was dit dan nog maar een eenzijdig ongeval en maken bestuurder en passagier het naar omstandigheden goed.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.