Vespa-Ciao.NL
:: onderdelen?

Home Forums Techniek Problemen oplossen onderdelen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

BasJe
    Topic starter

Hee
      ik een bezitter van een ciao
      maar wil hem er mooier uit laten zien.. en eventueel wat dingen vervangen.
      Heb er niet veel verstand van
      heeft iemand tips wat mooi is om te veranderen?
      (liefst niet te moeilijk is om te maken)
      en weet iemand mischien een brommer’boer’ in omstreek veldhoven?
      groeten bas!!

Timmetje
      Bijdrager

eindhoven, dna woon je in de buurt van mij 😀

Uhuh, moeilijk te zeggen wat je er nou aan kan aanpassen, iedereen heeft een andere smaak. ik zou eerst een goed rondkijken naar andere ciao’s en kijken wat je mooi vind.

Jacky
        Bijdrager

Ik zou de meest doorsnee dingen doen! Lelijke reflectortjes eraf dat stoort… trappers weg die zijn lelijk.. kapje om het balhoofd alsje dat nogniet hebt en mooit vindt. Andere handvatjes ziet ook wel leuk uit en die pakje dan naar jouw smaak. En voor de looks misschien een andere uitlaat?(hierdoor ga je wel harder) Verder zou k zo snel niet veel weten. Ohjaaa natuurlijk foam om het stuur!:D Dan wat details zoals kapje om de veer van je zadel als die uitkomt enzo.. Dan zelf kijken watje nog wil aanpassen op derest vd brommer!

TimoO_
          Donateur

in ieder geval ander kleutje spuiten.. kijk maar bij how to’s 😀 .. miss ook nog leuk idee als je m egt race ofzo wil uit laten zien, om n stang er tussen te lassen.. bij standaart heeft dit niet veel zin omdat ie tog niet krom trekt, maar zie tdr wel ruig uit vind ik =) .. miss ook achterspatbord stuk afzagen ofzo.. miss n stukje uit je kap zagen, op de een of andere manier, en daar racegaas in doen.. zorgt ook voor koppelingkoeling..

PoliniCiao
            Bijdrager

Kijk maar eens wat rond op deze site 😉
              Je komt zoveel dingen tegen wat je zo kan proberen!
              http://www.jmpb.nl kun je ook leuke spullen bestellen etc.
              Het wijst zichzelf wel hoor 😉

bobbie88
              Bijdrager

TimoO_ :
                in ieder geval ander kleutje spuiten.. kijk maar bij how to’s 😀 .. miss ook nog leuk idee als je m egt race ofzo wil uit laten zien, om n stang er tussen te lassen.. bij standaart heeft dit niet veel zin omdat ie tog niet krom trekt, maar zie tdr wel ruig uit vind ik =) .. miss ook achterspatbord stuk afzagen ofzo.. miss n stukje uit je kap zagen, op de een of andere manier, en daar racegaas in doen.. zorgt ook voor koppelingkoeling..

háhá, die gast vraagt om niet te moeilijke dingen, dan denk ik niet dat hij wil gaan lassen en/of z’n complete brommer uit elkaar wil halen om het te spuiten, dat zijn namelijk toch wel lastige dingetjes als je er niet veel verstand van hebt!
                On Topic: Foam om je stuur, zo’n gaasje voor je voorlicht, stepjes ipv trappers, mooie handvaatjes, mooie velgjes(dit kan je eventueel wel spuiten, is niet zo lastig! )

.-{2F4OV}-.

Kom ma n keer langs bij mij:D

kunnen we over vespa’s praten…

Mn vespa staat namelijk in venray maar ik woon in eindhoven en studeer op de fontys:thumb

iaccaloco
                  Bijdrager

Misschien is m’n KOPLAMP-HOW-TO! iets om mee te beginnen?

Dat ziet er altijd wel stoer uit vind ik zelf….;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.