Vespa-Ciao.NL
:: onbekende uitlaten

Home Forums Techniek Opvoeren onbekende uitlaten

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

deze uitlaat heb ik een tijdje geleden aangeschaft en heb hem nu getest onder mijn 50cc vario ciao.

resultaat:
      trekt minder dan een citypower, pilini Top1 en leo krul (heb even geen ander vergelijkings materiaal)
      maar heeft een boost bij de 35 km/u en trekt dan door tot +/- 65 km/u (citypower houdt op bij max. 60 km/u)en heb het gevoel dat ie nog verder wil…
      denk dat hij bij 60+cc beter tot zijn recht komt.

komt als hij stationair loopt een mooi blikkerig geluid uit, maar als je gas geeft is het een stuk doffer(maar evengoed een mooi geluidje en stiller dan mijn polini top1)

minpunt: je kan geen zijstandaard gebruiken omdat hij aan de linkerkant komt.

Edit: ik weet nu dat het een Faco eagle is…

woe
      Bijdrager

heb je wel wat aan de afstelling van je rollen gedaan?
        met elke andere uitlaat heb je weer verschillende gewichten nodig, tis erg makkelijk om te zeggen dat een uitlaat kut rijdt

Jelle
        Topic starter

woe :
          heb je wel wat aan de afstelling van je rollen gedaan?
          met elke andere uitlaat heb je weer verschillende gewichten nodig, tis erg makkelijk om te zeggen dat een uitlaat kut rijdt

proma citypower gebruikte ik +- 6 gr. trekt leuk gaat max. 60 km/u
          polini top one +- 5,2 gr. trekt leuk gaat iets harder dan de citypower
          deze uitlaat +- 5,2 gr. trekt minder, maar gaat beduidend harder dan top one en citypower
          en hij rijdt juist niet kut maar lekkerrrrrr

.-{2F4OV}-.

@woe: Hij zegt dat ie goed rijdt;)

leon ciao
            Bijdrager

wat is dit voor een proma?

heb hem volgens mij nog nooit eerder gezien 😉

Quest
              Bijdrager

de proma bad snake

TimoO_
                Donateur

mwah niet erg veel denk ik.. prestaties zijn redelijk, niet erg goed te noemen. hij blinkt niet echt uit op één bepaald gebied. op de 70cc Polini die G-no een hele tijd geleden had deed hij het niet merkwaardig goed, op mijn 70cc Zeta deed hij het redelijk, maakte wel veel toeren (met Proma replica, precies dezelfde expansie).

speedbuxy
                  Bijdrager

Er is een proma badsnake versie die echt bagger presteerd.
                    Ik heb er 2namelijk 1 met een alu demper en 1 met een polymer demper, en 1 van die 2 was echt dramatisch slecht @ de uitlaatest toen.
                    Was de slecht presterende van die dag met 0,55kw(47 a 48km)op een polini 43mm.
                    En volgens mij was dat toen de polymer versie.

Bartjee
                    Donateur

@ Speedbuxy, zat die slechte badsnake niet gewoon helemaal dichtgekoold..?

speedbuxy
                      Bijdrager

Bartjee :
                        @ Speedbuxy, zat die slechte badsnake niet gewoon helemaal dichtgekoold..?

Nope was een gloednieuwe.
                        En we hebben die ook nog speciaal 3x open getrokken maar met dezelfde resultaten.

En toch zit er op het oog weinig verschil in.
                        (volgens mij was het de polymer versie die zo bagger was)

SpeedDemon
                        Bijdrager

Martino
                          Moderator

Ik heb nog zo’n Proma air liggen, maar moet eerlijk zeggen meer voor de collectie dan dat ik hem ook gebruik. Hij is zelfs nog helemaal nieuw. Qua bocht verwacht ik er daarom niet veel van, klein pijpje over het algemeen en geen losse demper om eventueel je demperwol te vervangen. Als je er eentje wilt kopen kijk ff op ebay.it staat er momenteel een veel goedkoper te koop.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.