Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Oltimertour 2024 Zondag 15 september 2024
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 6 maanden geleden door bram0vitz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 april 2024 om 12:24 #824286
Het mooie weer komt er weer aan, tijd om een oldtimertour te plannen!

Er worden geen echte eisen gesteld qua leeftijd etc, echter is het uiteraard de bedoeling om een tour te rijden met originele exemplaren die dus ook een stille motor hebben.
De gemiddelde snelheid ligt nooit hoog bij deze tourtjes, het mooie is juist dat je tijdens de rit nog een gesprek kan voeren.
We verzamelen op Zondag 15 september 2024 om 12:00 uur op het volgende adres:
Wollebrand parkeerplaats, Broekpolderlaan 2675 LJ Honselersdijk.
Om 12:30 rijden we weg, ik heb een mooie dagvullende route gemaakt. Rond een uur of 17:00 zullen we weer terug zijn, onderweg stoppen we nog een keer voor eten, foto’s en uiteraard om te tanken ( alles op eigen kosten)
Voor een idee van voorgaande edities: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35143&n=last#bottom
Dus heb je een oude Vespa brommer die niet opgevoerd is en heb je zin in een leuke dag toeren? Meld je aan en rijd met ons!
Aanmelden op het laatste moment is uiteraard ook geen probleem, maar laat wel even weten dat je komt zodat we elkaar niet mis kunnen lopen!
Rijders:
– Wilk1985
– Bramovitz
–
–
–
–
–
–
–
–Net zoals bij voorgaande edities gaat de tour alleen door bij mooi weer, en dan bedoel ik ook gewoon echt mooi weer, als er een kans is dat er tussen buitjes door gereden moet worden wil ik er niet aan beginnen want dat doen we onze mooie glimmende spaakvelgjes niet aan.
*Deelname is uiteraard geheel voor eigen risico*
5 april 2024 om 16:22 #824292Leuk Jos,
Als ik er ben doe ik mee.
Je maakt er altijd een mooie route van.5 april 2024 om 16:57 #824294Leuk! Doe ook dit jaar weer mijn best aanwezig te zijn.
5 april 2024 om 17:09 #824295Ik ga mijn best doen om deze ook mee te rijden. Kan ik deze ook eens uitlaten !
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 april 2024 om 17:39 #824297Heb geen oldtimers helaas, maar wel zin om mee te rijden.
richt snelheid een beetje 45/50ish?beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 april 2024 om 08:39 #824299Heb geen oldtimers helaas, maar wel zin om mee te rijden. richt snelheid een beetje 45/50ish?
Ja klopt, het is ook niet verplicht om met een oldtimer te komen. Wat wel gewaardeerd wordt is een stille brommer.
6 april 2024 om 10:24 #824300Ja klopt, het is ook niet verplicht om met een oldtimer te komen. Wat wel gewaardeerd wordt is een stille brommer.
Top dan ga ik even een sito scoren, die zijn stil zat
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 april 2024 om 11:41 #824301Oldtimer.
Ja, nu zijn we bijna zo ver dat alle Ciao’s Boxers, Bravo’s, Si, en Citta’s
allemaal zo ongeveer oldtimer zijn. Boxers zeker. De laatste kwam in 1982
van de lopende band. De opvolger was eigenlijk de Piaggio Si die vanaf ’78
al van de band liep. Vier jaar overlap, om dan van een opvolger te spreken?
Maar goed, de Boxer onderdelen moesten ook opgemaakt worden natuurlijk.Toen deze toer begon kon je her of der nog wel hele nieuwe Ciao op de kop tikken.
Die zijn nu toch ook minimaal 22 jaar oud.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.lijkt me leuk om deze ook een keer te rijden
Dan kan de 73′ Boxer2 ook weer eens uit de schuur.
SCA-SERVICES25 april 2024 om 14:54 #824616Stille uitlaat is binnen, ga even blokje in elkaar prakken 😀
Link naar Mijn collectie / Projecten.Klinkt goed!
Heb het in mijn agenda gezet.
Hoop dat ik er bij kan zijn.

Bump voor de geïnteresseerden 😉
De SB loopt nu super en gaat mee naar de toer!
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 augustus 2024 om 21:03 #826490Ha gaaf! Leuk gemixte aanmeldingen qua brommers
26 augustus 2024 om 12:13 #826510Vanwege verwachte regenval op mijn vakantiebestemming, heb ik mijn gehele vakantie twee weken opgeschoven.
Hierdoor valt de Oldtimertour helaas tóch in mijn vakantieperiode, en kan ik dus niet aanwezig zijn.
Excuus voor de afmelding. Hopelijk tot de volgende!
26 augustus 2024 om 12:27 #826511Vanwege verwachte regenval op mijn vakantiebestemming, heb ik mijn gehele vakantie twee weken opgeschoven.
Beter de vakantie 2000km opschuiven 😉
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.