Vespa-Ciao.NL
:: Olliegasselt Polini 41mm LC , incl wp , vario

Home Forums Perso’s Projecten Olliegasselt Polini 41mm LC , incl wp , vario

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 310)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

olliegasselt
    Topic starter

@ Shaker ,

de revisie zoals boven beschreven aan het blokje van Mendo heeft totaal € 110,- gekost . ( Met nieuwe cilinderkit )
      De andere revisie van het blokje van Hansel heeft € 75,- gekost . ( Met nieuwe zuigerveren )

Dan heb je dus een professioneel gereviseerd blokje en met 6 maanden garantie op het uitgevoerde werk .
      Ik kan alleen geen garantie geven op de cilinder en zuiger indien het blokje niet door de mij maar door de eigenaar
      afgestelt c.q. ingereden word .
      Klinkt misschien een beetje raar in de oren , maar ik kan natuurlijk nooit zien hoe de eigenaar met zijn spullen omgaat .

Dit is natuurlijk voor de eigenaar ook een stimulans om netjes met zijn nieuwe spullen om te gaan .

SpeedDemon
      Bijdrager

Kijk, en zo zou het moeten. Goede prijs, net werk en mooie nazorg. Straalt vertrouwen uit en verantwoording, zo doe ik het ook met de p200 blokken. :pestIk zou willen dat de garages in de buurt er zo mee omgingen. Maar ik werk niet aan een blok wat ik eerst met een plamuurmes moet schoonsteken om bij de moeren te komen, die stuur ik eerst naar een wasbox.

500
        Donateur

Zeg… verkoop je ook zo’n kitje los??

Lars

olliegasselt
          Topic starter

@ Lars ,

kitjes zijn ook los te koop ! ik heb er nog 3 .

ik vraag € 67,50 incl. verzendkosten .

Kitjes zijn compleet zoals op de foto’s te zien .

Robertez
            Bijdrager

Netjes gedaan olliegasselt, 4 Avionic 38,4mm 50cc snel cilinder ziet er ook niet verkeert uit.

Tonni
              Moderator

Waarom open je niet even een topic bij de aangeboden diensten?
                Het werk ziet er keurig uit, het staat alleen zo vreemd allemaal in je perso, beetje misplaatst.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jarco
                Bijdrager

Idd Tonni, zoals deze perso is zou een aangeboden diensten toppic eruit moeten zien.
                  :thumb up!

Mooi werk!

green_white
                  Bijdrager

ja denk dat er wel vraag naar is. vooral nu je foto´s hebt van het werk dat je al gedaan hebt!

olliegasselt
                    Topic starter

Nog 2 Avionic setjes te koop ,

Martino heeft net de eerste set gekocht , thanks mate :thumb

olliegasselt
                      Topic starter

Geen Avionic setjes meer te koop !

Alles op .

Thnx mannen :thumb

Martino
                        Moderator

Geen dank, ik wilde graag een zetje hebben. :thumb
                          Laat maar weten wanneer ik je van meer leuk spul kan afhelpen.:D

olliegasselt
                          Topic starter

Zo Stephan ( Vespa-avanti ) is net weg met 2 Avionic kitjes onder de arm , 1 voor hem zelf en 1 voor FonS .

Was erg gezellig , ik heb even mijn tweewielers moeten showen in mijn keuken omdat het buiten te donker en glad was .

FonS
                            Bijdrager

Gezellig ja, wat burn-out’s en donuts in de keuken :haha
                              Ik ben benieuwd naar m’n cilindertje, nog 2 nachtjes slapen…

olliegasselt
                              Topic starter

Ja ja FonS , burnouts in de keuken !

Ik hoor wel jij kent mijn vrouwtje niet , die gaat dan zo doen -> :boos .

Nee alle gekheid op een stokje , ik heb alleen sfeerverlichting in de tuin en geen TL buizen dus dan maar naar binnen .

Dat gaat heel makkelijk , ik zou zelfs nog met een auto de keuken in kunnen als ik zou willen met passen en meten .

Maar een indoor burnout is nog niet zo’n gek idee , misschien leuk bij een feestje :lol en maar zeggen ” maar IK rook niet “

VespaAvanti
                                Donateur

Was inderdaad zeer gezellig Olaf:thumb
                                  Mooie Ciao heb je daar, met een mooie geschiedenis er aan vast!
                                  Het gaat nu trouwens ook steeds meer kriebelen om zelf ook een PK50 te kopen:lol
                                  Als je een feestje houdt met een indoor burnout ben ik er bij:D:P

FonS: Nu nog maar 1 nachtje!=):D

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 310)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.