- Dit onderwerp bevat 309 reacties, 62 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2010 om 22:09 #456969
Sow even een update wat de cafe racer betreft .
Vandaag met puur toeval tegen een setje 16 inch velgen aangelopen .
Ik had ze ooit alleen op een duitse superbravo gezien .
Ze lijken een beetje op citta velgen maar dan groter .Daarbij zat de man verlegen om een 17 inch spaakvoorwiel van een Ciao .
Hij had er al drie maar moest een vierde hebben voor een hondesleekar , dus ik heb een zeer goede deal kunnen maken .Ik heb er maar gelijk 2 nieuwe 2-3/4 x 16 duro banden met binnenbanden omheengetrokken .
Verder heb ik voor nu tijdelijk even een Mix-koplampje gemonteerd , ziet er wel netjes uit .
Nu moet ik alleen nog de Techno Estoril omruilen voor een echte uitlaat .
Foto’s maak ik morgen bij daglicht even
6 januari 2010 om 22:12 #456970Deze velgjes?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHPMUYEW.jpg
In een Super Bravo…? Nooit gezien, die ken ik alleen met 4 en 10 spaaks.
Goede deal inderdaad, 14 spaaks / kruisspaaks brengen normaal wel een mooie cent op 😉6 januari 2010 om 22:27 #456973
idd FonS dat zijn ze !!!
Ik had ze nog nooit van dichtbij gezien .
ze staan erg vet onder de Ciao !
7 januari 2010 om 14:03 #456979Hierbij de beloofde foto’s bij daglicht .
Let wel ik heb de brommer en de velgen niet gepoetst .
Blauwe Ciao met 14 / kruisspaker rechterkant

Blauwe Ciao met 14 / kruisspakers voorkant

Alleen misstaat de Techno Estodebiel heel erg .
Hij valt trouwens qua prestaties erg tegen .7 januari 2010 om 14:53 #456981de uitlaat misstaat hem idd..
en vind het zelf een beetje een saai brommertje.. nieuwere kappen vind ik bijv mooier en misschien een ander kleurtje erbij doen
maar ziet er wel netjes uit allemaal
7 januari 2010 om 15:06 #456982@ Goedguus ,
je hebt helemaal gelijk wat de saaiheid aangaat .
Het is uiteindelijk de bedoeling dat er een Aprilia AF1 voorvork met schijfrem in komt .
Het moet een Cafe racer worden maar ik heb de ciao voor nu even rijklaar gemaakt .Ik heb de oude kappen erop gezet omdat ik vind dat ze er wel op horen .
Ik wil eigenlijk kijken of ik een mooi setje zwarte 83’er kappen kan krijgen .Daarbij moet de Ciao ook nog goed dagelijks bruikbaar zijn .
Extreme brommers heb ik al , nu nog een redelijke gewone om mee door de stad te rollen 😉
8 januari 2010 om 00:03 #457008oeh leuk brommertje zo! alleen heb ik echt een hekel aan stangen.
verder ben ik altijd voorstander van zo’n broodje achterop en stuursschuim.. 🙂
Mike8 januari 2010 om 08:22 #457011@ Mike ,
gelukkig heeft iedereen een andere smaak

Ik vind een stang geen overbodige luxe , vooral met mijn lichaamsbouw en gewicht :lol
Een broodje achterop vind ik ook erg mooi staan , alleen moet er dan natuurlijk wel weer iemand achterop :pest en daar heb ik geen zin in .
Stuurschuim is besteld , komt vandaag binnen .
8 januari 2010 om 12:07 #457017Hey,
Hoe bevalt de brommer?
je hebt er al veel aan gedaan zie ik:P
(Eerlijk gezegd vind ik de velgen eg te lelijk voor op dit type vespa, de spaakvelgen staan beter! of witte 5 spaaks velgen)
Ik wil hem wel eens zien als hij helemaal klaar is, dan wil ik wel even komen kijken:D
gr,
ziggz
8 januari 2010 om 12:27 #457018Heej Ziggz ,
persoonlijk vind ik de velgen mooi en ze zijn redelijk exclusief naar mijn weten .
Spaakvelgen zijn idd ook mooi maar ik wil eigenlijk een spaak 8ervelg van een Si proberen te scoren .
Deze is namelijk breder en beter geschikt voor wat ik in de toekomst van plan ben .Daarbij zijn de 14 / krijsspakers nog NIET gepoetst en ontzettend dof .
Als ze gepoetst zijn is de kleur licht grijs tegen het wit aan .Je mag altijd komen kijken !
8 januari 2010 om 15:00 #457021Ja ik wilde de spaken eigenlijk laten verchromen door een vriend van me maar dat is er niet van gekomen.
Ik ben van plan over een hele tijd een helemaal chrome brommer maken, maar dan ook echt alles:D.
Lijkt me wel lachen xD
9 januari 2010 om 10:37 #456984Ziggz ,
een chrome Ciao is ontzettend mooi .
In Velden heeft heel lang een chrome Citta rond gereden van Jerry .Was echt te mooi om op te rijden .
18 januari 2010 om 20:28 #457236

(déjà vu momentje he :lol)
18 januari 2010 om 21:30 #457237Even een update !
Zeg maar nee dan krijg je er twee !
Thnx FonS
nu de LC set van Barry nog halen in Hombeek voor op de Evolution Engine en gassen maar !Verder heb ik van Barry gekocht :
1 speedengine grote helft Elec
1 ontsteking electrisch
1 CDI
1 Simonini zij-aanzuiging kleine carterhelft
1 Nuova Mazzuchelli volle wangen krukas
1 Luchtfilter
1 VERRASSING !?Op dit carter ga de 46,5 Malossi monteren die van de Evo-Engine afkomt .
Verder heb ik nog een Eurocilindro ATG zij-aanzuiging kit gewonnen op Ebay :
in de kit zitten ,
1 speedengine grote helft elec
1 speedengine grote helft CP
1 Eurocilindro ATG kleine helft
1 Eurocilindro ATG krukas
1 tussenplaat t.b.v. spuitstuk kleine helftHet contact met de verkoper is gelegd en erg goed en professioneel .
Nu wachten tot de set naar Ollanda komt .Nu nog een complete achtervario en naaf zoeken .
18 januari 2010 om 22:43 #457239Zo zo, mooi spul 🙂 Naar de Eurocilindro sets ben ik wel benieuwd, als je ze hebt wil ik ze graag zien.
Wordt een leuk blokje, met die 46,5mm 😉 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.