- Dit onderwerp bevat 309 reacties, 62 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 april 2010 om 19:16 #459926
ziet er goed uit! nu nog een mooi wit treeplanksetje… :con:con
heb je trouwens al stickers? heb nog een setje dizzy liggen op me werk denk ik…
1 april 2010 om 19:35 #459927@ koorenkip ,
inderdaad nu nog een treeplanksetje 😀 rara wie zou dat regelen 😕
ja ik heb de originele Dizzy Cerise stickerset thuis liggen
1 april 2010 om 20:44 #459930Mooi bezig Olaf

Maar ff een vraagje, waar tover je die mooie witte kappenset vandaan?:?1 april 2010 om 21:22 #459931@ VespaAvanti ,
heel erg lang zoeken
ik heb overal wat vandaan gesprokkeld .1 april 2010 om 21:30 #459932ik weet ng wel aan un nieuw wit gereedschaps dekseltje te komen als je die nog steets zoekt
1 april 2010 om 21:36 #459933@ VoNcKjE ,
ja die zoek ik nog steeds !
Als het goed is heb ik ook een linkse treeplank gevonden via koorenkip .
2 april 2010 om 09:04 #459935olliegasselt :
@ Zeebodem FM ,dat is wel de bedoeling 😉
@ Lampenkap ,
echt waar ?
In ieder geval dank je wel voor de TIP !
Kun je mij ook aangeven onder welke omstandigheden ?Ik heb gekozen voor de noppenband omdat mijn Citta vroeger dat ook had ,
en ik dat er een beetje bij vind horen .Omdat er door die noppen heel weinig contact is met de weg en vooral in de winter en regen kan je zo uitglijden. Ik vind het trouwens wel een heel mooi bandje maar hij is gewoon niet praktisch voor in de stad.
2 april 2010 om 10:04 #459942@ Lampenkap ,
tja het zal blijken 😕
Ik heb vroeger diverse noppenbanden kaal gereden en nog nooit op mijn bek gegaan .
Zelfs de Citta van mijn toenmalige vriendin had een dikke noppenband en ook van haar
heb ik nooit klachten gehoord .Qua wegcontact heb je voor 200% gelijk , maar die originele bandjes zijn ook niet alles :'(
Tja , ik denk dat er toch echt alleen met mooi weer mee gereden wordt .Ik kan altijd nog kijken voor een anders setje bandjes mocht dit niet bevallen .
21 mei 2010 om 09:51 #461394Zo naar lange tijd toch maar weer eens een klein updatje van de Citta .
Het frame zit zover met NIEUWE delen in elkaar .
Het blok moet nog afgemonteerd worden en onder de Citta geplaats worden .Verder mis ik nog steeds een aantal beeldbepalende parts :
* Witte treeplank links
* Wit of mintgroen zadel
* Koplampspoiler ( ga ik vandaag misschien ff ophalen )
* Gereedschapsdekseltje witMocht iemand wat nieuw hebben liggen of ZEER net gebruikt dat hoor
ik dat graag .Ik moet aan het nieuwe witte spatbord de steuntjes nog klinken ,
en het spatbord nog monteren .
De 2 remkabels worden vervangen voor nieuwe .
De Decompressiekable word vervangen voor een nieuw
De gaskabel word vervangen voor een nieuweVandaag heb ik nog een splinternieuw in de verpakking mintgroen buddyseatje
kunnen kopen voor € 5,00 dus dat was weer eens een gelukje .Ik maak als ik vanavond laat thuis ben wel even foto’s van het geheel .
21 mei 2010 om 12:10 #461398Je mist nog wat, mischien bijna vergeten 😉
RV voor op de citta 😛
Heb nog een net koplamp spoilertje liggen alleen is wel zwart, ik neem aan dat je een witte zoek?Verder leuk project die citta.
21 mei 2010 om 12:18 #461399Heej Jarco ,
nee die RV komt niet op de Citta 😀
Anders heb ik dadelijk weer een hele auto vol politie-agenten achter
me aan !Cittatje moet gewoon 40 / 45 km/h lopen das voldoende .
21 mei 2010 om 21:39 #461416GVD wat een K*T avond zeg !!! :boos
Pak ik mijn Citta onder het afdak vandaan en wil
deze in het midden van de tuin te zetten .
Hiervoor moet ik een opstapje van ongeveer 10cm op .
Ik rij de citta zoals ik met elke brommer doe tegen het stoepje op
en ineens wankelt mijn voorvork 😕Ik op onderzoek uit en ik zie achter mijn koplampspoiler dat mijn
onderste kroonstuk links en rechts gescheurd is :boos :'(
Daarbij zit mijn linkse veerpoot ineens muurvast !Nu zakt me de moed in de schoenen , wie helpt me aan een andere vork ?
21 mei 2010 om 21:58 #461418ik heb nog een compleet perfect en recht vorkje voor je liggen
ik wil er 5 tientjes voor hebben inc verzenden
Pm maar
22 mei 2010 om 07:28 #461420@ SirJohn ,
ik ben gelukkig al voorzien !
Jarco had nog een supermooie vork liggen en hij had al een pakket staan
wat mijn kant uit moest .Evengoed bedankt .
22 mei 2010 om 09:21 #461424Zo hoort een Citaatje uit te zien, perfecte 90’s kleuren:D
Succes met je vorkje hè. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.