Vespa-Ciao.NL
:: Olie uit Wiel ?? Sleufje ?

Home Forums Algemeen Oude topics Olie uit Wiel ?? Sleufje ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pjear
    Topic starter

Ik dacht eerst dat men achterwiel deksel carter kap of hoe het ook precies heet kapot was maar zo te zien hadde allebij mein achterwiel deksels dat sleufje, en daar stroomt dan olie uit (onder het rijden hang ik helelmaal onder :()? Ik heb wel dat heele bakje volgegooid (waar dat tandwiel zit ) Moet daar dan maar een heel klein beetje in of moet daar een rubber in ofzo ? Kzou dat graag voor morge weten kan ik teminste eindelijk men brommer afmaken 🙂 en een foto plaatsen.

Ties
      Bijdrager

sowieso zit der grotendeels je kap overheen, dus lijkt ut me erg overdreven dat je vol met olie zit?
        maar uhhm ja..opzich zou de olie der niet zo uit moge vliegen, heb je die boute wel weer goed aangedraaid>> en ben je pakkingen niet vergete…miss heb je ut losgehaald enzo??

coda
        Donateur

Dat is de overloop,moet ook maar halfvol…
          Lees mijn vorige antwoord eens door,was gisteren zo’n zelfde vraag.

Vespaflappie
          Bijdrager

Precies zoals coda zegt;zeker niet vol gooien of je moet et leuk vinden dat je wiel onder de olie zit:):)

Pjear
            Topic starter

Ey , Bedankt 🙂 Dit gaat zeker lukken ( en ja ik had gwoon die hele zoo volgegooid tot aan het randje en toen dee kap erop gedraaid en men T shirt was toch best zwart van de oilie )

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.