Vespa-Ciao.NL
:: Olie reservoir in Citta!

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Olie reservoir in Citta!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Magnus01
    Topic starter

Nou ik zat te sleutelen aan mijn nieuwe Citta toen ik opeens een raar dopje zag zitten achter de zadel stang. Ik wist dat mijn oude Citta dit niet had dus heb ik de kap er af gehaald en blijkt er een olie reservoir te zitten, helemaal netjes gelast! Zijn er meer mensen met zoiets in hun frame of ben ik de enige?

Magnus01
      Topic starter

Magnus01
        Topic starter

Crullie
          Donateur

Dat is geen olie reservoir maar een ontlucht nippel voor de benzine tank. 😆

TICKLING BARN

Magnus01
            Topic starter

Oh, ik nam aan dat het een olie reservoir was vanwege het Ciao mix blokje dat er in zit.

Magnus01
              Topic starter

Nou nou nou nou wat een oen ben ik, dat blijken ze gewoon allemaal te hebben  :mrgreen:
                Na al die jaren gestopt te zijn kan ik maar beter mijn kennis over Citta’s opfrissen…

Wilk1985
                Moderator

Wel leuk dat je erover begint, ik heb ook een Citta met een mixblok en zit te denken om een remvloeistofhouder van een motorfiets in mijn handschoenenvakje te bouwen en dat als olietank te gaan gebruiken.

Er kan een hoop in ieder geval 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.