Vespa-Ciao.NL
:: olie probleempjes

Home Forums Techniek Problemen oplossen olie probleempjes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

oscar
    Topic starter

hallo ik heb n vraagje,

ik heb een vespa SI en heb de laatste tijd wat dingen veranderd, 13/13 carb sproeier 60, mallossi luchtfilter,poelie 80, proma cc.
      ik zit nu met een probleem want er zit olie op de demper, het lijkt er op dat hij de mengsmering niet goed verbrand en het dan uittuft via de uitlaat waar het blijft hangen in de demper en het langs de zijkant naar buiten loopt.
      heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt?

verder heb ik nog een probleem met de achternaaf die lekt ook olie en dit beland waarschijnlijk op de remschoenen want hij remd voor geen meter, iemand dit ook wel eens gehad? ben opzoek naar een oplossing voor bijde problemen, kan iemand mij hiermee helpen?

mvg Oscar

Anoniem

hallo Oscar,

Dat er wat van die zwarte rotzooi uit de uitlaat komt is vrij normaal, misschien loopt de brommer iets te rijk of iets te veel olie gemengt in de benzine.
        Wat betreft de naaf, dat is op te lossen met nieuwe keerringen of een gehele revisie van de achternaaf.

mvgr stefanovitch

oscar
        Topic starter

oke dankjewel, ik ga als ik tijd heb ff de naaf er uit halen

mvg Oscar

SuperSi
          Bijdrager

ik heb ook een proma op me si en ik heb ook van die zooi uit me uitlaat.
            met citypower geen last van trouwens

tnerual
            Bijdrager

SuperSi :
              ik heb ook een proma op me si en ik heb ook van die zooi uit me uitlaat.
              met citypower geen last van trouwens

Komt door die waardeloze dempermontage… Bij een Leo zal je dit niet hebben 😉

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.