Vespa-Ciao.NL
:: Oldtimertoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Oldtimertoer 2012

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tintin
    Bijdrager

Gaat deze tour nog door??

Ik heb bij het rondsneupen op deze site de foto’s en enkele filmpjes van 2011 en 2010 bekeken en het lijkt mij ook wel leuk om eens mee te rijden en wat ervaringen/informatie te delen met mede oldtimer rijders.

Ik ben zelf in het bezit van 2 oldtimers, volledig standaard, dus dat komt wel goed. En ik heb vakantie van 15 juni tot 1 juli, dus dat komt ook goed uit.

Is overigens wel onder voorbehoud, want ik ga misschien ook 16-23 juni op vakantie naar Duitsland en neem dan ook een ciao mee om daar te touren. dus voor mij komt 24 juni eigenlijk beter uit. Ik lees wel wat de bedoeling verder is.

Mike
      Bijdrager

Ja Jelle, leuk dat je een net filmpje upload van vorig jaar… maar deze rit heb je op AS zondag staan..??

Gaat deze nog door?
        Zo ja, rijdt ik ook mee. ik regel wel een echte oldie met stille pijp:P

Mike

Jelle
        Topic starter

ehh…

Ik heb me nog niet echt op een route gestort en vervoer heb ik ook niet…
          Dus als iemand anders hem wil rijden/organiseren, maar mij gaat het niet lukken…

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.