Vespa-Ciao.NL
:: Oldtimertoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Oldtimertoer 2012

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Jelle :
      Niemand anders met een oldie met een suggestie voor een datum?

Ik denk dat je de eisen dit jaar net wat te streng legt, of gewoon niet haalbaar.
      Want zoveel mensen zijn er niet met een ”echte” oldie.
      En ik persoonlijk had er ook niks op tegen gehad als bv z,on ciaotje wat ik post ook welkom was geweest.
      Ding is al 30jaar oud, dus zolang zoiets leuk origineel is qua blokje en uitlaat heb ik er geen bezwaar tegen dat zoiets ook mee toert.
      Het vergroot de markt wel voor evt mensen om ook mee te kunnen met dit toertje:thumb
      (zal ik je trouwens verklappen dat de blauw witte tiff versies uit de jaren 90 komen:D)

VespaAvanti
      Donateur

Orgineel blokje en uitlaat.
        Spaakwielen (in geval van een Ciao) zou ook nog kunnen maar verder dan dat zou ik het persoonlijk ook niet laten gaan.
        Die data lijken mij prima Jelle:thumb

speedbuxy
        Bijdrager

VespaAvanti :
          Orgineel blokje en uitlaat ouder dan 20jaar en het liefst met spaakwielen.

Dit lijkt mij persoonlijk een mooi eisen pakket:thumb
          En data klinkt mij ook prima:thumb

Tonni
          Moderator

Vooralsnog heb ik ook wel zin in een oldie toertje, lekker tuffen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
            Topic starter

Ik wil het gewoon zo streng mogelijk houden, dit om echt het gevoel te hebben dat je een oldtimertoer rijdt en niet zoals voorgaande keren een semi newtimer race toer…

speedbuxy
              Bijdrager

Jelle :
                dit om echt het gevoel te hebben dat je een oldtimertoer rijdt en niet zoals voorgaande keren een semi newtimer race toer…

Ben ik zeker met je eens maar moet wel haalbaar zijn natuurlijk, want ik ken niet zoveel met een echte oude oldi.
                En een mooie semi oldtimer zoals mijn rode ciao of een mooi Super B/A in orgineel thema zou ik persoonlijk niet vies van zijn als dat ook mee reed.
                (mits orgineel of bijna)
                Dus misshien toch het overdenken waard.
                New timer zou ik wel sowieso uitsluiten en race toer hebben we zelf bij de start in de hand;) of zoals je zegt alleen berichten aan mensen die aantonen een (semi)oldi te hebben.

Jelle
                Topic starter

Dat is juist het mooie, dan kan alleen het selecte gezelschap wat tot de elite mag horen met een echt oudje een keer samen rijden.
                  EN liever met z’n 4-en met 4 echte oudjes dan met 25 man op allerlei nep oldies 😉 😛

speedbuxy
                  Bijdrager

Jelle :
                    EN liever met z’n 4-en met 4 echte oudjes dan met 25 man op allerlei nep oldies 😉 😛

Daar heb je opzich ook wel weer gelijk in;) en meer dan 4 moet ook nog wel gaan lukken:thumb

Tonni
                    Moderator

Ik heb vanavond de witte eens onder de doek vandaan gehaald.Wilde niet lopen, dus carbje maar eens schoongemaakt.
                      Toen dacht ik, als ik toch bezig ben, reviseer ik het blokje ook maar eens (zat toch ook een klein raasje in).
                      Hij loopt weer lekker rustig, dus die is er klaar voor.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

miniciao1968
                      Donateur

Dat is juist het mooie, dan kan alleen het selecte gezelschap wat tot de elite mag horen met een echt oudje een keer samen rijden.
                        EN liever met z’n 4-en met 4 echte oudjes dan met 25 man op allerlei nep oldies.

Riekt wel een beetje naar Apartheid, maar goed ik begrijp wat je bedoelt.
                        Ik doe mee met iets spakerigs pre 1975. 😀

Piet30
                        Donateur

Jelle :
                          Ik wil het gewoon zo streng mogelijk houden, dit om echt het gevoel te hebben dat je een oldtimertoer rijdt en niet zoals voorgaande keren een semi newtimer race toer…

that sounds good. :thumb

If this is ok for you I’m well interested to drive with you again.
                          For my timing wish, the later the better because I’m waiting of my new transport car.

Jelle
                          Topic starter

You’re allways welcome…

The date for now is june 17th…

Ik zit trouwens te denken om ergens te gaan rijden zonder route, gewoon van punt A naar punt B en C om vervolgens weer terug te rijden naar punt A

Is volgens mij ook leuk om af en toe te stoppen en de weg te zoeken…

Even heel iets anders, aangezien mijn oldie geschorst is…
                            Weet iemand een verzekeraar waar ik mijn ciao voor 1 dag kan verzekeren, zodat ik wel verzekerd kan toeren?
                            Of zal ik gewoon online een vezekering afsluiten en vervolgens na een dag niet accepteren?

Batty
                            Donateur

Het Jelle is het nou de bedoeling om in Zeeland te gaan rijden .
                              Zo ja dan even onder voorbehoud dat ik mee rij op mijn 71 Ger .

Jelle
                              Topic starter

ja aangezien we daar nog nooit geweest zijn…

Batty
                                Donateur

Daar moet ik nog even over nadenken Zeeland is nog al een pokke end rijden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.