Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Oldtimertoer 2012
- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 9 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 april 2012 om 09:57 #501343
Ik wil binnenkort ook weer eens een toertje rijden met mijn 19 inchie, maar om dat we al 2 keer bij mij in de omgeving hebben gereden, zou ik het wel leuk vinden als iemand (samen met mij) de oltimertoer 2012 wil organiseren en bij voorkeur in een provincie waar we nog niet een toertje hebben gehad. (zo hebben we volgens mij nog nooit een toer in Zuid-Holland en Zeeland gehad)

ps uiteraard wordt deze toer alleen gereden bij zonnig en mooi weer…
Oja en dit keer eens een toertje met ALLEEN stille en originele oldtimers van voor de jaren 80 en geen opgefokte newtimers!
5 april 2012 om 10:01 #520102Waarom niet in Overijssel?
Ik weet hier echt een super mooie route met genoeg gelegenheden om onderweg te barbecueën of iets dergelijks.5 april 2012 om 10:02 #515719We hebben met de vct al eens door de overijssel gereden…(tuurlijk de weerribben is wel mooi toeren)
5 april 2012 om 10:09 #520064cool ik meld me ook aan met me citta ! kom ik hoop ik wel op de evo en ter compromie doe ik wel een citty tuffer eronder :pest:D
5 april 2012 om 10:18 #520062Helaas lennie, ik wil nu eens echt een toertje doen met alleen echte oldtimers van voor de jaren 80…
5 april 2012 om 10:38 #520060Jelle :
We hebben met de vct al eens door de overijssel gereden…(tuurlijk de weerribben is wel mooi toeren)Hier in Enschede kun je ook echt mooi rijden.
Maarja jammer dat ik geen oldtimer heb 🙁5 april 2012 om 10:44 #520045Mij lijkt zeeland ook wel eens leuk om te pakken

Zet mij er sowieso maar bij, want welke hoek het ook word bij mooi weer ben ik aanwezig
Ik neem aan dat m,n ciao ook wel ”oud”’genoeg is om aan de toelatings eisen te voldoen?
5 april 2012 om 12:03 #520125Dit plan spreekt mij ZEER aan, een andere provincie met ombekend gebied, Zeeland geeft dan mijn voorkeur8)
Vorig jaar waren opgefokte brommers met herriepijpen trouwens ook al streng verboden maar toen reden er wel ALWEER van die krengen mee, word dat dit jaar wel streng aangepakt?
Wil wel eens van het orginele echte Vespageluid genieten zonder lawaai, dat lawaai maken kan op de rest van de tourtjes al.
Ik stem voor een hardhandige aanpak van herriebrommers als deze aan de start verschijnen, wie stemt nog meer voor?:D
Ideeën HOE aan te pakken zijn ook altijd welkom:lol5 april 2012 om 12:16 #520182suikerklont in de tank :duivel:
5 april 2012 om 12:39 #519701VespaAvanti :
Ideeën HOE aan te pakken zijn ook altijd welkom:lolWe nodigen bij de start gewoon even een motor agent erbij uit die dan even de snelle jongens voor ons ertussen uit pikt:D
Want ben het met je eens dat het dit jaar wel eens leuk zou wezen als iedereen deze regel in acht houd
5 april 2012 om 12:56 #519691@buxy: dat eind jaren 80 ding is uiteraard niet welkom! En zeker niet met die pijp. Je komt maar gewoon weer op de tif 😉
En wat betreft opgefokte new timers, daar heb ik wel een oplossing voor.
Ik geef de startlocatie namelijk alleen aan degene met een echte oldtimer…
Ps. jullie mogen wel suggesties geven voor de datum.
5 april 2012 om 13:04 #519692Jelle :
Je komt maar gewoon weer op de tif 😉Doen we dat

Was ook gewoon de planning hoor, maar dacht vraag het toch even om evt extra optie open te houden.
(pijp was er natuurlijk wel gewoon onderweg gegaan)
Sterker nog die is al verkocht en vandaag op de post gegaan:lolDatum mag van mij best nog wel even duren gezien april en mei al wat toertjes bevat.
Juni of july lijkt mij bv wel wat, dan zijn de bomen en struiken tenmiste ook weer mooi groen
5 april 2012 om 13:10 #519798ik zat zelf ook aan juli te denken, lekker in mijn korte broek op de plof 😀
5 april 2012 om 13:43 #519792Jelle :
lekker in mijn korte broek op de plof 😀Als dat even zou kunnen graag

(en met even bedoel ik dan eigenlijks de hele middag:D)7 april 2012 om 09:36 #524100Niemand anders met een oldie met een suggestie voor een datum?
Zijn er eigenlijk mensen uit Zeeland die hier op het forum zitten of hebben de mensen daar geen internet 😉
ps ik zit nu aan de volgende data te denken:
zondag 17 juni of zondag 24 juni
Dus de 17e als definitieve datum en als het 17 juni regent gaan we op 24 juni…
(op deze data staat nog niks in de agenda)oja minimale aantal rijders moet toch wel minimaal 4 personen zijn hoor 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.