Vespa-Ciao.NL
:: Oldtimer Toer de 2e editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Oldtimer Toer de 2e editie

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ritze
    Bijdrager

hey bux, ik denk niet dat fons het direct tegen jouw heeft, hij zal jouw foto als voorbeeld hebben genomen.
      hij heeft nergens iets gezegd dat jij slecht bent ofzo, hij vind het gewoon jammer.

mja ik meng mij er niet verder niet mee , dit is jullie toer.
      gr ritze

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
      Bijdrager

Als iemand een quote doet op een post van mij en dit geval zelfs een pic dan voel ik mij aangesproken en anders moet je mij niet quoten en gewoon zeggen dat je niet komt omdat je teveel snelle setups in de lijst ziet staan.
        Die er overigens ook niet staan, dus hele gezeur dat de oldtimer toer naar de klote is of gaat is onzin.
        In mijn ogen word dit misshien zelfs wel het beste jaar, gezien er nu zelfs al 3 tiffs aan de start verschijnen:thumb
        (dat noem ik een groei ipv achteruit gang)

Florian
        Moderator

Omdat het blokje 60+ loopt hoeft het toch nog niet te zijn dat hij dat de hele tijd rijd?
          Als Buxy zich gewoon mooi aan de top van 40km/h houd is er toch niks aan de hand (Voor drive by’s daargelaten)

Het weer wordt top morgen, dus laat de pret niet drukken.
          Have fun:thumb

speedbuxy
          Bijdrager

Jamaar ik loop geen 60+ ik loop max 50km dus gezeur gaat nergens over.
            En wat je zegt al liep ik wel 60+ ik had dat dan hoogstens benut om wat driveby shots te filmen.
            Maar dat zit er nu dus niet echt in denk ik, want een orgineel ciaotje loopt ook vast wel 0,55 a 0.6kw.
            Dus ik moet nu gewoon gassen om leuk mee te kunnen rijden met de groep.

Edit
            @jelle
            Je mag de deelnemers lijst trouwens wel wat vaker updaten:D
            Want Ralf(and son?), alex, en tonni komen naar mijn weten ook:thumb
            Danny en jordy zijn daarin tegen komen vervallen, maar spulleke is daar weer voor in de plaats gekomen:thumb
            (komt op een oldtimer ciao van stephan:thumb)

jeffrey citta
            Donateur

ik denk dat ht niet zozeer om de snelheid gaat maar ook om het uiterlijk en de leeftijd. als je nu kijkt rijden er best nog wel veel mensen mee met een andere ciao, en alleen een std uitlaat.
              zo noem je het niet echt meer een oldtimer toer?

ik zal er verder ook over ophouden want ik rijdt ook verder niet mee!

speedbuxy
              Bijdrager

Als je het puur op oldtimers wilt houden dan rijd je met max 4 a 5 man.
                Ik steun in ieder geval jelle standpunt om een mooie young timers ook toe te laten, want dat komt de gezelligheid alleen maar te goede:thumb
                En een mooie si of ciao uit 88 is in mijn ogen ook zeker niet verkeerd:thumb
                De stille uitlaat en niet te snelle setup eis vind ik persoonlijk goed genoeg, en drukt al een uniek stempel op deze toer.

Spulleke!

speedbuxy :
                  Edit
                  @jelle
                  Je mag de deelnemers lijst trouwens wel wat vaker updaten:D
                  Want Ralf(and son?), alex, en tonni komen naar mijn weten ook:thumb
                  Danny en jordy zijn daarin tegen komen vervallen, maar spulleke is daar weer voor in de plaats gekomen:thumb
                  (komt op een oldtimer ciao van stephan:thumb)

AlLeen Jordy is komen te vervallen, want Stephan heeft danny vandaag nog overgehaald.:D

speedbuxy
                  Bijdrager

Spulleke! :
                    want Stephan heeft danny vandaag nog overgehaald.:D

Aah kijk das altijd mooi nieuws:thumb

rd50m
                    Bijdrager

vraagje hoeveel gaan er mee rijden?

speedbuxy
                      Bijdrager

rd50m :
                        vraagje hoeveel gaan er mee rijden?

Ik denk een mannetje of 10 a 15:thumb

Jelle
                        Topic starter

@Fons: Meen je dat nou echt?
                          Vorig jaar reden er ook een paar snellere ciaotjes mee, toch was het toen heel gezellig en werd er zeker niet te hard gereden.
                          Enige waar ik mij toen aan iriteerde was dat die ook meer herrie maakte, dat heb ik willen voorkomen door alleen echt stille uitlaatjes toe te laten.

+ dat mijn ciao gewoon weer naast die van jou op de foto wil.

speedbuxy
                          Bijdrager

Jelle :
                            Vorig jaar reden er ook een paar snellere ciaotjes mee,

Ik reed vorig jaar idd zelfs met evo en proma cc.
                            Dus dan is dit alweer een hele stap in de goeie richting dacht ik:D

SuperSi
                            Bijdrager

ik meld me af,
                              ik heb andere dingen te doen
                              en ik ben niet helemaal zeker van me blokje

VespaAvanti
                              Donateur

Ik denk dat FonS gewoon sowieso geen zin heeft om zo’n eind te rijden:P
                                Ik denk dat we er alleenmaar op vooruit gaan dit jaar
                                Ik vond dat geknetter van de expansiepijpen vorigjaar ook vrij storend, dat vervalt nu, plus er zijn idd maarliefst 3 Tiffany’s bijgekomen dus ik zie geen probleem eigenlijk.
                                Danny gaat idd ook mee, heb vandaag z’n oldi ff nagekeken voor hem en die loopt weer als een zonnetje:thumb

Jelle
                                Topic starter

Nou was wel weer een top toertje, hulde voor de organisator al zeg ik het zelf 😉

Mooi ff weer 100 km getoert, zonder enige echt pech gevallen (oke Avanti had een lekke/kapotte voorband), maar het blijft mij toch verbazen dat het oude antieke spul zonder mankementen die 100 km volbrengt 😀 😀 😀 😀

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.