Vespa-Ciao.NL
:: Oldtimer Toer de 2e editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Oldtimer Toer de 2e editie

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

miniciao1968
    Donateur

miniciao1968 :
      Zet me maar op de lijst Jelle!
      Ik heb er zin in !!
      Ciao 1974 (legaal) of Bravo 1972 (illegaal: net als vorig jaar met de Ciao?) 😀 (beiden legaal inmiddels! :thumb

Jelle, ik zie mezelf nog niet in de lijst staan, maar de kans is groot dat ik gewoon kom..:D

Mike
      Bijdrager

waarom moet dit trouwens zo vroeg:P voor een dag toertje!

Mike

VespaAvanti
        Donateur

Jaja, na heel veer ergernis en tegenslag is mijn Tiff er ook klaar voor:thumb
          Meer volgt in m’n perso.

speedbuxy
          Bijdrager

Mike :
            waarom moet dit trouwens zo vroeg:P voor een dag toertje!

Idd dat was mij niet eens opgevallen.
            Dat had ook makkelijk 11 of 12uur verzamelen kunnen zijn, 10 uur is haast alleen ”leuk” voor iemand die er in de buurt woont.
            Als dat blijft staan steek ik later wel bij de groep aan, want mijn chauffeur rekend nu op 12 uur starten want daar ging eigenlijks ook gewoon vanuit.
            Dus 11uur kan ik misshien nog net mee aankomen, maar 10uur niet want dan zou half 9 opstaan betekenen en daar heb ik zelf ook geen zin in.

@stephan
            Nice word het toch de 3 daltons op een tiff:D

VespaAvanti
            Donateur

Precies Andree, dat word een leuk raceje met de fietsjes:P

10 uur is idd wel erg vroeg vertrekken zie ik nu, over het algemeen is dat eerder 12 uur.
              Als we nou allemaal wat water bij de wijn doen kunnen we dan niet gewoon om 11 uur starten Jelle?

AC RACING
              Moderator

het weer zit iig. wel mee morgen! we gaan het drooghouden!!
                10 uur vind ik ook wel erg vroeg. keek net op de tomtom en betekend dat ik ook ergens na 7 uur mag vertrekken:(

Jelle
                Topic starter

Ik heb expres voor 10 uur gekozen, zodat we als alles meezit om half 11 kunnen gaan rijden. En aangezien dit een rustig aan tuf toertje wordt en ik niet net zoals vorige keer dan de route moet gaan verkorten omdat iedereen om 6 uur weer terug wil zijn, heb ik voor 10 uur gekozen.

Maargoed, dan doen we 10:45 uur verzamelen en 11.00 uur vertrekken! dus degene die hun brommer nog in elkaar moet zetten, graag hier rekening mee houden.
                  Als alles dan mee zit zijn we om een uur of 6 uur weer terug op de verzamelplek.

speedbuxy
                  Bijdrager

11uur vertrekken en 6uur pas weer terug zou een gemiddeld van 10km per uur betekenen.
                    Ik kan dus wel gewoon op de fiets stand de toer meerijden hoor ik wel:D

Jelle
                    Topic starter

Hou ik je aan, jij doet de hele toer op fietstand :pest

Dan rijden wij lekker rustig 40 km/u om vervolgens af en toe lekker wat te drinken/eten… en als we dat dan op hebben kun je mooi weer aansluiten…

VespaAvanti
                      Donateur

Haha, dat wordt nog wat met Andree, wel lekker zuinig zo:D

FonS
                        Bijdrager

speedbuxy :
                          Blokje vandaag al klaar gemaakt:thumb

Dit is wel het laatste dat ik wil zien bij een ‘oldtimer toer’. Jongens, ik meld me bij deze af. Vorig jaar was het leuk, dit jaar is de essentie van een oldtimer rit ver te zoeken.
                          Ik heb er dus geen zin in.

AC RACING
                          Moderator

Jammer Fons! Ik kom ook maar met een snor setup. Dus zal ik de snelheid wel drukken. Laat dit dan ook geen reden wezen om je af te melden. Dat zou zonde wezen!

jeffrey citta
                            Donateur

FonS :

speedbuxy :
                              Blokje vandaag al klaar gemaakt:thumb

Dit is wel het laatste dat ik wil zien bij een ‘oldtimer toer’. Jongens, ik meld me bij deze af. Vorig jaar was het leuk, dit jaar is de essentie van een oldtimer rit ver te zoeken.

ik snap het wel.
                              vorig jaar had je echt alleen maar oldtimers en nu komen er ook veel andere brommers bij

de oldtimer toer is zo helemaal weg!!

miniciao1968
                              Donateur

FonS :

Jelle, dit loopt niet goed af zo.
                                Lol hebben aan ritjes is 1 ding, maar respect hebben voor de -beperkte- regels een ander.
                                Zolang het forum geen definitie of formele leeftijdsgrens voor de oldtimers wil opstellen loop je helaas het risico op dit soort randverschijnselen. Jammer! 😕 Ik snap Fons wel…!

speedbuxy
                                Bijdrager

FonS :

Als je zelf geen zin hebt moet je dat niet op mij afschuiven:pest
                                  Echt zeer laag zoiets:no
                                  En ook gehuil om niks want moet je zien hoe beschaafd hij loopt ondanks de speedengine.

Toch wel presies 0,1kw sneller dan een orginele ciao en in reallife is ook nog eens vet stil:thumb
                                  Dus gewoon gemekker om niks.

Hier trouwens 2 pics van hoe ik morgen aan de start zal verschijnen:thumb

(let niet op dat spatbord:D kon zou gauw niks echt knaps vinden)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.