Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Oldtimer Toer de 2e editie
- Dit onderwerp bevat 131 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 9 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 juli 2011 om 10:21 #522011
miniciao1968 :
Zet me maar op de lijst Jelle!
Ik heb er zin in !!
Ciao 1974 (legaal) of Bravo 1972 (illegaal: net als vorig jaar met de Ciao?) 😀 (beiden legaal inmiddels!
Jelle, ik zie mezelf nog niet in de lijst staan, maar de kans is groot dat ik gewoon kom..:D
8 juli 2011 om 19:30 #523860waarom moet dit trouwens zo vroeg:P voor een dag toertje!
Mike8 juli 2011 om 21:35 #523861Jaja, na heel veer ergernis en tegenslag is mijn Tiff er ook klaar voor

Meer volgt in m’n perso.8 juli 2011 om 22:39 #523862Mike :
waarom moet dit trouwens zo vroeg:P voor een dag toertje!Idd dat was mij niet eens opgevallen.
Dat had ook makkelijk 11 of 12uur verzamelen kunnen zijn, 10 uur is haast alleen ”leuk” voor iemand die er in de buurt woont.
Als dat blijft staan steek ik later wel bij de groep aan, want mijn chauffeur rekend nu op 12 uur starten want daar ging eigenlijks ook gewoon vanuit.
Dus 11uur kan ik misshien nog net mee aankomen, maar 10uur niet want dan zou half 9 opstaan betekenen en daar heb ik zelf ook geen zin in.@stephan
Nice word het toch de 3 daltons op een tiff:D9 juli 2011 om 01:07 #523863Precies Andree, dat word een leuk raceje met de fietsjes:P
10 uur is idd wel erg vroeg vertrekken zie ik nu, over het algemeen is dat eerder 12 uur.
Als we nou allemaal wat water bij de wijn doen kunnen we dan niet gewoon om 11 uur starten Jelle?9 juli 2011 om 09:52 #523864het weer zit iig. wel mee morgen! we gaan het drooghouden!!
10 uur vind ik ook wel erg vroeg. keek net op de tomtom en betekend dat ik ook ergens na 7 uur mag vertrekken:(9 juli 2011 om 10:21 #523865Ik heb expres voor 10 uur gekozen, zodat we als alles meezit om half 11 kunnen gaan rijden. En aangezien dit een rustig aan tuf toertje wordt en ik niet net zoals vorige keer dan de route moet gaan verkorten omdat iedereen om 6 uur weer terug wil zijn, heb ik voor 10 uur gekozen.
Maargoed, dan doen we 10:45 uur verzamelen en 11.00 uur vertrekken! dus degene die hun brommer nog in elkaar moet zetten, graag hier rekening mee houden.
Als alles dan mee zit zijn we om een uur of 6 uur weer terug op de verzamelplek.9 juli 2011 om 10:31 #52386711uur vertrekken en 6uur pas weer terug zou een gemiddeld van 10km per uur betekenen.
Ik kan dus wel gewoon op de fiets stand de toer meerijden hoor ik wel:D9 juli 2011 om 12:11 #523869Hou ik je aan, jij doet de hele toer op fietstand :pest
Dan rijden wij lekker rustig 40 km/u om vervolgens af en toe lekker wat te drinken/eten… en als we dat dan op hebben kun je mooi weer aansluiten…
9 juli 2011 om 12:25 #523870Haha, dat wordt nog wat met Andree, wel lekker zuinig zo:D
9 juli 2011 om 13:50 #523873speedbuxy :
Blokje vandaag al klaar gemaakt
Dit is wel het laatste dat ik wil zien bij een ‘oldtimer toer’. Jongens, ik meld me bij deze af. Vorig jaar was het leuk, dit jaar is de essentie van een oldtimer rit ver te zoeken.
Ik heb er dus geen zin in.9 juli 2011 om 13:55 #523874Jammer Fons! Ik kom ook maar met een snor setup. Dus zal ik de snelheid wel drukken. Laat dit dan ook geen reden wezen om je af te melden. Dat zou zonde wezen!
9 juli 2011 om 15:14 #523875FonS :
speedbuxy :
Blokje vandaag al klaar gemaakt
Dit is wel het laatste dat ik wil zien bij een ‘oldtimer toer’. Jongens, ik meld me bij deze af. Vorig jaar was het leuk, dit jaar is de essentie van een oldtimer rit ver te zoeken.
Ik heb er dus geen zin in.ik snap het wel.
vorig jaar had je echt alleen maar oldtimers en nu komen er ook veel andere brommers bijde oldtimer toer is zo helemaal weg!!
9 juli 2011 om 15:38 #523877FonS :
Ik heb er dus geen zin in.Jelle, dit loopt niet goed af zo.
Lol hebben aan ritjes is 1 ding, maar respect hebben voor de -beperkte- regels een ander.
Zolang het forum geen definitie of formele leeftijdsgrens voor de oldtimers wil opstellen loop je helaas het risico op dit soort randverschijnselen. Jammer! 😕 Ik snap Fons wel…!9 juli 2011 om 16:07 #523878FonS :
Ik heb er dus geen zin in.Als je zelf geen zin hebt moet je dat niet op mij afschuiven:pest
Echt zeer laag zoiets:no
En ook gehuil om niks want moet je zien hoe beschaafd hij loopt ondanks de speedengine.
Toch wel presies 0,1kw sneller dan een orginele ciao en in reallife is ook nog eens vet stil
Dus gewoon gemekker om niks.Hier trouwens 2 pics van hoe ik morgen aan de start zal verschijnen

(let niet op dat spatbord:D kon zou gauw niks echt knaps vinden) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.