Vespa-Ciao.NL
:: Oldtimer Toer de 2e editie

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Oldtimer Toer de 2e editie

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Piet30
    Donateur

I’m not sure if my back can make it, maybe I can let off some air pressure from the wheels to make it more soft 🙂

miniciao1968
      Donateur

Zet me maar op de lijst Jelle!
        Ik heb er zin in !!
        Ciao 1974 (legaal) of Bravo 1972 (illegaal: net als vorig jaar met de Ciao?) 😀

Jelle
        Topic starter

speedbuxy :
          That would be very nice ralf:thumb
          Its also a very nice tour to drive with some hills, dunes and beach:thumb

Andree, we gaan dit keer niet de duin en zee route doen. Dit omdat we tijdens de VCT hier al een stuk van pakken.

Dit keer wil ik naar Volendam (als het mooi weer is). Mocht het nou bewolkt zijn, dan pakken we de route van vorig jaar.

VespaAvanti
          Donateur

Volendam is ook mooi, en dan ff langs de dijk naar Marken scheuren, prachtig!8)

speedbuxy
            Bijdrager

Ja hoor beide kanten op is mooi toeren:thumb

n3ophytenl
              Bijdrager

Ik en Jamai willen ook wel mee! We zetten er gewoon een citypower onder en dan moet het lukken 😉

Mijn superbravo komt uit 1985 ofzo gok ik het is een van de nieuwere uitvoeringen dus..

Gr Koen

Mike
                Bijdrager

ik wil ook mee maar ik heb niet echt de behoefte om een city puf eronder te janken:P ik gedraag me wel gewoon:P

Mike

speedbuxy
                  Bijdrager

Nee mike die zet je er maar gewoon even onder anders hang ik de zirri sigaar ook onder m,n tiff:pest:D

Tonni
                    Moderator

En nu maar hopen op mooi weer, ik heb wel even zin in een braaf tuf-toertje.
                      Is eens wat anders.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                      Bijdrager

Tonni :
                        ik heb wel even zin in een braaf tuf-toertje.

Waar haal je dat vandaan:duivel

VespaAvanti
                        Donateur

Idd, oldtimers kunnen ook blazen:duivel
                          Ik zal de Tiff ook eens onder het stof vandaan trekken en een blokje ervoor bouwen, is weer eens wat anders8)

Tonni
                          Moderator

Jelle :
                            Zondag 10 juli 2011(onder voorbehoud) wil ik de 2e editie van de oldtimertoer gaan houden.

We starten weer op dezelfde plek als vorig jaar(Heiloo), alleen gaan we dit keer richting Volendam met een snelheid van max. 45 km/u.

Deze TOERrit is geen race, dus verboden voor scheurmonsters.
                            De doelgroep is Vespa gerelateerd spul van voor 1980 liefst zo origineel mogelijk, uiteraard mag het nieuwere spul ook meerijden.
                            Alleen dan wel met een originele uitlaat, citypower of Leovinci SP (oftewel alleen hele stille origineel ogende uitlaatjes)…

Ik meende dat uit deze tekst op te maken..:con

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                            Topic starter

Je mag alleen mee rijden met een stille uitlaat en het lieft zo standaard mogelijk setup, dit omdat dit een rustig en stil toertje zal zijn!

Mocht iemand met een herriepijp op zijn brommer komen, dan zet ik je brommer vast aan een boom 😛 hahahahaa

AC RACING
                              Moderator

mits ik niet in Italie zit rijd ik natuurlijk ook mee. ben dan aanwezig met de tiffany.:thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Tonni :
                                  Ik meende dat uit deze tekst op te maken..:con

Ik had er dus toch beter nog even een 😀 bij kunnen zetten.
                                  (want was offcourse een lolletje)
                                  Ik kom gewoon met een sito plus boxer uitlaat, maar dan wel icm een 43mm athena op een speedengine dus wil vast nog wel een 65km lopen, maar dan wel mooi stil:thumb

Tonni: dat begreep ik er wel uit hoor, ik dacht even sarcastisch terug te doen! 8)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.