:: Oldtimer Meeting Hellevoetsluis 1e Pinksterdag Zondag 24-5-2015
-
Ik heb deze van Facebook geplukt, ik heb nog geen website gezien waarop info te vinden is maar zodra ik die vind zal ik die uiteraard ook hier plaatsen.

Het is een meeting voor oldtimer brommers/motoren en auto’s aan het water in Hellevoetsluis.

Ik ben op deze meeting zelf nooit geweest maar het ziet er op de foto’s gezellig uit, er is ook een onderdelenbeurs dus vast de moeite waard!

Ik had nog geinformeerd of er ook gereden werd, maar het antwoord was duidelijk: “Het is een meeting en het rijden moet je elf doen” Zit wat in 🙂

En uiteraard horen onze brommers hier ook gewoon vertegenwoordigd te zijn, zou een leuke gelegenheid zijn om wat bekenden van hier de hand te schudden 24 mei! Ook leuk voor diegenen die normaal niet toeren.

Adres voor navigatie: Zuidfront 2 Hellevoetsluis. Een echte starttijd kon ik zo niet vinden maar zal wel rond een uur of 12 zijn dat is gebruikelijk bij dit soort evenementen.
Aanwezig:
– Wilk1985
– Justintje82
–
–
–
–
–
–
–
Zie ook:
https://www.facebook.com/pages/Oldtimer-Meeting-Hellevoetsluis/1532788463639947?fref=ts
Bij deze even de facebook pagina:
Link
wellicht dat ik ook even aanwezig ben, maar even kijken hoe het met mijn planning zit.
Als ik niet in Barcelona zit en ik heb mijn rijbewijs tegen die tijd kom ik zowiezo ff langs
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.