Vespa-Ciao.NL
:: oldtimer ciao

Home Forums Algemeen Brommers algemeen oldtimer ciao

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ciao1968
    Bijdrager

@FonS – Ik denk dat ie zo van ergens tussen 1975 en 1980 is, Hij is bijna gelijk aan mijn bordeaux rode alleen heeft die van jou het derde type stuur en mist ie het stangen bij het voorspatbord. Wel een leuke brommer !

FonS
      Topic starter

ahh bedankt…! weet ik in ieder geval ongeveer hoe oud ie is.

ik zocht eigenlijk gewoon een ciao voor een paar euro, als testbrommer, maar ik denk wel dat deze het waard is om opgeknapt te worden, denk je niet..?

(misschien heb je nog een passend treeplankje voor me? wat op deze zit is niet het originele)

FonS
        Topic starter

jelle :

FonS :
          hmm.. zou wel jammer zijn… maar toch, het is een leuk oud dingetje (nog steeds ouder dan ik ben 😛 )

edit – kan ik niet aan de hand van het frame- of typegoedkeuringsnummer de leeftijd achterhalen? het kan natuurlijk nog altijd dat het niet de originele voorvork is…(altijd optimistisch blijven)

ik heb ooit een lijst gezien daar kon je zien bij welke jaren van invoering bij welk typegoedkeuringsnummer hoort…
          zoiets als dit, maar dan vele male uitgebreider
          klik

in die lijst staat ‘vespa ciao 1973, nummer B-8144’ da’s mijn nummer..!! dus hij zou dan van ’73 moeten zijn…. 😀 kan m in ieder geval als oldtimer verzekeren… :thumb

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.