Vespa-Ciao.NL
:: Obey’s Vespa Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Obey’s Vespa Ciao

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

obey
    Topic starter

heb je de verpakking/de gebruikshandleiding gelezen?
      heb je gegoogled?
      ja die heb cker gelezen, maar er staat niks over de werk ruimte temperatuur 🙁

Beste werk het bij ongeveer 20 graden.
      Vermoed dat -5 de afbijt niet ten goede komt.

Verder weer een mooi fris blokje!

bedankt voor compliment en de tip!, ik zal dan eerst de ruimte goed warm stoken voor dat ik het verfafbijt aan breng.

obey
      Topic starter

Update 11-02-2012

Hallo!, Ik heb zo net een leovince circuit gekocht van van clenn omdat ik op het forum lees dat de trekkracht prestatie
        Van de Simonini Krul zeer slecht is, en de leovince circuit moet het wel goed doen op een 60cc!

Ik zal er nog een foto van maken als ik hem thuis heb.
        Groeten Peter

obey
        Topic starter

Update 27-02-2012

Hallo hier weer een update van mij! 🙂

ik heb de leovince circuit binnen maar tot mijn spijt zit de originele demper er niet op maar een andere gekke demper er op lol

verder ben ik weer druk bezig geweest met het schuren van het frame helaas ging het niet met het verfafbijt
          omdat de temperatuur te laag was, dus alles maar met de hand lopen schuren pfffffffff.

vorige week heb ik alle frame delen in gespoten, en vandag was het zo ver dat ik bijna alles weer in elkaar heb gezet
          ik hoop dat ik hoop dat jullie het net zo mooi vinden als ik 😀

ook heb ik nog een een foto van mijn uitlaat verzameling tot nu toe haha 😛

Dit was het dan weer voor vandaag
          groeten Peter

Martino
          Moderator

Die “gekke” demper lijkt veel op die van Technigas wat helaas een erg slechte demper is.

Heb je de brommer wel uit elkaar gehad om te spuiten? Ook zie ik op de bagagedragerstangetjes/voorvork nog wat roest etc zitten?

obey
            Topic starter

Die “gekke” demper lijkt veel op die van Technigas wat helaas een erg slechte demper is.

Heb je de brommer wel uit elkaar gehad om te spuiten? Ook zie ik op de bagagedragerstangetjes/voorvork nog wat roest etc zitten?

aha oke, maar de demper verslecht de prestatie van de uitlaat niet ?

en ja ik heb de brommer wel uit elkaar gehad om hem te spuiten, maar dit was mij nog niet opgevallen lol
              ik zal morgen de bagagedragerstangetjes en voorvork even over nieuw spuiten! en bedankt voor de tip 🙂

Martino
              Moderator

Maak je maar niet druk over de prestaties van deze Technigas demper. Deze zal niks tegen houden. Lawaai genoeg. 😉

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.