Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Nürburgring Scooter Weekend 2011 (10th anniversary)
- Dit onderwerp bevat 52 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 september 2011 om 22:48 #508036
Zal dan sowieso moeten, want kaarten bestellen en ontvangen kost ook vast minimaal 2 tot 3 werkdagen.
10 september 2011 om 08:59 #515105Zouden jullie aub wat (of een hoop) filmpjes scheiten? (a)
12 september 2011 om 20:07 #524832vertel hoe gaan we het aanpakken :D?
12 september 2011 om 21:54 #524833Ben net klaar met stage en het doorgeven van de nieuwe planning die voor 24:00 uur de deur uit moest.
Ik denk dat het doodbloed aangezien het 23:55 uur is en we nog verder geen enkele reactie hebben hier Rico.
Voor mij gaat het hem sowieso niet meer worden, heb woensdag stage, en vrijdag school, moet nog een compleet blok bouwen plus banden vervangen, gaat me nooit lukken.
Kon ook 8 uren stage lopen zaterdag dus heb die ook gelijk ingepland.
Mochten er nog mensen gaan, dan idd veel filmpjes en foto’s schieten aub:D12 september 2011 om 22:32 #524834Ik haak ook af, ook al had ik wel erg graag gewild

Maar ik moet ook nog te veel motorische punten doen om er waardig naartoe te kunnen.
En zelfs m,n voorbandje is al wat droog aan het worden en ligt wel buiten de keurings norm die daar heerst denk ik.Daarnaast ben ik ook erg platzak.
En ook het weer lijkt het weekend weer in te dippen.
En ook al blijft het droog het camping terrein is vast nog doorweekt van deze top zomer en dus binnen 1 middag een vette drek bende.Kortom ik zeg op naar volgend jaar dan kunnen we beter voor bereid die kant op

Want wil dit event wel sowieso een keer meer pakken
(duitsers gaan trouwens ook niet vernam ik laast via de pm van Jockoballa)12 september 2011 om 22:33 #524835Ow dat klinkt voor jou dus ook als een aardige lijst met werk.
We zorgen gewoon dat we volgend jaar zo goed voorbereid daar komen dat we ze allemaal inmaken:D12 september 2011 om 23:15 #524836Jammer maar ik had eerlijk gezegd ook niet meer verwacht dat het nog wat zou worden..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 september 2011 om 23:20 #524837VespaAvanti :
Ow dat klinkt voor jou dus ook als een aardige lijst met werk.
We zorgen gewoon dat we volgend jaar zo goed voorbereid daar komen dat we ze allemaal inmaken:DIk moet ook zeggen dat ik 9dagen geleden er ook pas achter kwam dat het nog maar 9dagen ver weg was:D
Maargoed verzetten is wel beter om onze naam als vespa rijders daar even te laten zien, want nu heeft iedereen een jaar lang de tijd iets diks op te bouwen.(ipv 9dagen:D)
Trekt misshien ook wel wat meer mensen aan als we het tzt wat vroeger posten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.