Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Nürburgring Scooter Weekend 2011 (10th anniversary)
- Dit onderwerp bevat 52 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 augustus 2011 om 19:54 #524667
Ik denk niet meer dat dit hem voor mij gaat worden, ook omdat ik waarschijnlijk niet genoeg geld heb want dit wordt wel een weekendje van +- 150 euro.
Ik zit dan ook weer op school, ik weet niet wat mijn rooster is dat weet ik 5 september, maar ik ga sowieso lange dagen maken.
Dus het is nog even afwachten en het zou dus best wel last minute worden.Zou erg jammer zijn als ik niet meekon want dit lijkt mij wel uber, maar het is dus even afwachten helaas.
24 augustus 2011 om 22:31 #524668@buxy
maar dan is het totaal je eigen verantwoordelijkheid
hier hebben de organisatoren toch een soort verantwoording.
plus dat ze denk ik geen zin hebben om duitsers van het asfalt te schrapen
en sprints zijn lange rechte stukken,
om nou met een korte broek hangend over het asfalt door de bocht te gaan
uitglijden en het is over24 augustus 2011 om 23:28 #524669@SuperSi
Het staat er idd niet echt duidelijk maar het was een figure of speech op flick z,n reply.
En ik bedoelde ermee dat je beter in korte broek in t-shirt over een track kan rijden, dan bv volgas door de stad boeken.
Maar ik snap best dat er bij zoiets eisen zijn en das ook niet erg
Maar nu we het toch over de kleding eisen hebben, ik heb even geinformeerd bij 1 op het scooter forum die daar al wat keren naartoe is geweest.
En die zei dat het niet echt streng is en hij ze wel gewoon in normale kloffie over de baan had zien rijden.
Dus er hoeft niet speciaal een motor pak aan geschaft te worden:DDus om even samen te vatten.
Entree kaart kost 45 euro & camping 24.
Maar daarvoor krijg je.Gratis boeken op de 4,5 km lange Formule 1 Grand Prix circuit.
DSSC Runs (?)
Mogelijkheid om te sprint racen.
Costumshow
Washgirls. (is mijn citta hard aan toe:D)
Gratis Test-runs.
Stunt Competition.
Burnout Contest.
Scooter Speedway (?)
Photo shoot.
Internationale pers.
Fred Vermogen Workshop Team (?)
Speciale Birthday Party (dit word vast wel vet gezien ze hun 10jarig bestaan vieren)
Fun Games (?)
Camping zit aan de ring (dus bij het open gaan van de track ben je ook meteen wakker:D)
En nog veel meer (?)Nou is het dus veel scooter gericht, maar diezelfde persoon van het scooter forum melde ook dat het gros daar gewoon rijd met een alleen een snel uitlaatje en/of een 70cc giet cilinder.
Dus genoeg om eruit te boeken
Maakt de mogelijk om sprintjes te trekken voor de vario rijders ook intressant
Dus dit is om het kort te zeggen gewoon een top weekend

Alex, Stephan, Rico, en ik zullen binnen kort de boel bespreken, want wij willen erop zeker naartoe
Het zou leuk zijn als er nog wat meer vaste boys die kant mee op gingen om wat scooters in de pan te hakken:duivel
(als we daar met een leuk clubje vespa,s even goed huis houden halen we misshien die internationale pers wel:D
Want opvallen doen we zeker
)@florian
Dan zet ik bij jou eerst even een ?
En dan hoop ik dat je roost straks net zoals rico perfeckt schikt
8 september 2011 om 09:09 #524777Gaat dit nog iets worden? Ik wil wel maar er is niet heel veel animo meer in dit topic…
Het is nog maar kort dag namelijk!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 september 2011 om 11:05 #524778Ik wil ook nog steeds wel graag die kant op
alleen wil het qua bespreken hoe we dat gaan aanpakken niet echt vlotten.8 september 2011 om 11:47 #524784Ik heb als het goed is deze week nog een trekhaak (moet dan nog wel gemonteerd worden) dus dan kan ik iig brommers vervoeren indien nodig.
Ik heb ook wel een tent en andere kampeer benodigdheden dus da’s ook niet echt een probleem.
Alleen definitieve deelnemers hebben we nog niet echt.Lijkt me wel tof, ondanks dat het zal stikken van de scooters…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 september 2011 om 12:06 #524786Voor mij gaat dit hem niet worden helaas:(
Het komt mij nu gewoon even niet goed uit.Volgende keer beter
8 september 2011 om 13:05 #524740Tonni :
Alleen definitieve deelnemers hebben we nog niet echt.Lijkt me wel tof, ondanks dat het zal stikken van de scooters…
Alex, ik, stephan en rico waren wel serieus alleen zijn deze plannen blijven hangen op het uit spreken via de msn.
Maar ik heb nog steeds wel intresse dus misshien moeten we de spirit toch maar weer oppakken
8 september 2011 om 15:23 #524792Ook bij mij is evt een trekhaak beschikbaar alleen heb ik geen kar.
Tent etc. staat al klaar. Enige wat volgens mij nu nog belangrijk is; dat we gaan reserveren om op de track te mogen rijden.8 september 2011 om 15:43 #524793AC RACING :
Ook bij mij is evt een trekhaak beschikbaar alleen heb ik geen kar.
Tent etc. staat al klaar. Enige wat volgens mij nu nog belangrijk is; dat we gaan reserveren om op de track te mogen rijden.Mooi man
dan zal ik deze week ook hard aan de gang met m,n ophoog plaat en 46mm slag kruk.
Want wil ze er daar natuurlijk wel even goed uitblazen:duivelKaarten kunnen we evt last minute boeken KLIK
Er staat bij Directly deliverable! plenty in stock.
Dus ik denk dat door het slechte weer de kaarten ook maar slecht verkopen.
Ik stel dan ook voor dat we hier ook nog even mee wachten tot er wat meer zekerheid is qua weer.
Want 49 euro betalen voor een regen weekend is ook niks.8 september 2011 om 21:42 #524800Ik heb momenteel weer ietsje speling financieel.
Stel dat jullie gaan boeken laat mij het dan ook ff weten, dan zorg ik dat ik ook een goed blazende brom heb staan
Ik heb hier eventueel een aanhanger mocht het nodig zijn.9 september 2011 om 18:12 #524818Als we nou maandag a.s. gaan bespreken hoe en wat?
9 september 2011 om 22:04 #524820Ik ben akkoord.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 september 2011 om 22:36 #524123Dat lijkt mij ook een goeie dag om het te gaan inschatten.
9 september 2011 om 22:44 #515083Dan moeten er die dag wel echt knopen doorgehakt gaan worden want dat is de uiterste dag dat ik m’n stage door kan geven voor die zaterdag de 17e.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.