Vespa-Ciao.NL
:: Nürburgring Scooter Weekend 2011 (10th anniversary)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Nürburgring Scooter Weekend 2011 (10th anniversary)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Voor die prijs €73,- kun je mij er ook bijschrijven:thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Citta_Florian :
        Voor die prijs €73,- kun je mij er ook bijschrijven:thumb

Mooi man ik heb je erbij gezet.
        Ik heb maar even een Dutch drivers list gemaakt gezien een nieuw topic mij wat overdreven leek.
        (want deze is best netjes op gezet qua info en doorlink)
        En qua vervoer gaat het vast goed komen, want desnoods gooien we een aanhanger achter de caddy of alex caravan:D

@Jockoballa
        I have edit your post with a dutch drivers list:thumb
        But I dont think we gona rent a paddock box we probably going for the camping.

VespaAvanti
        Donateur

@ Speedbuxy:
          Ik zou ZEER graag gaan, maar weet nu nog totaal niet hoe ik dan met school en stage zit, plus ik leef momenteel van heel weinig geld dus moet ff kijken of ik 150 appart kan zetten want daar zit je zo aan incl eten, vervoer enz.
          Moet dit gereserveerd worden trouwens?

speedbuxy
          Bijdrager

VespaAvanti :
            Moet dit gereserveerd worden trouwens?

Camping is betalen op de dag zelf:thumb
            Maar intree kaarten weet ik niet hoeveel of hoelang de voorraad daarvan strekt.

Florian
            Moderator

VespaAvanti :
              Maar weet nu nog totaal niet hoe ik dan met school en stage zit

Ja hier zit ik ook een beetje mee, maar denk wel dat dit weekend voor mij te verwezelijken is.
              Hoe laat zouden we dan ongeveer vertrekken op vrijdag?

speedbuxy
              Bijdrager

Niet speciaal vroeg ofzo, als we daar vrijdag in de namiddag aankomen is goed genoeg lijkt mij:thumb

VespaAvanti
                Donateur

Zodra ik het weet (met wat geluk max 2 weken) hoop ik day er nog kaarten zijn, maar dat zal wel.
                  Van donderdag op vrijdag hier pitten is dan eventueel ook geen probleem denk ik:thumb

speedbuxy
                  Bijdrager

VespaAvanti :
                    Zodra ik het weet (met wat geluk max 2 weken) hoop ik day er nog kaarten zijn, maar dat zal wel.
                    Van donderdag op vrijdag hier pitten is dan eventueel ook geen probleem denk ik:thumb

Ooh z,on vaart zal het wel niet lopen.
                    Tenmiste dat is te hopen, want alex zit nu eerst een 2 a 3weken in zeeland.

VespaAvanti
                    Donateur

Ow kijk, dan komt het wel goed denk ik:thumb

Ja vast wel:thumb

speedbuxy
                      Bijdrager

Ben even aan het lezen op het scooter forum want daar zitten offcourse kenners van dit event.

Hier een quote.
                        ”Volgens mij mag je dus over het circuit boeken?”

Antwoord.
                        ”Klopt! dat is iig altijd. Alleen rijden er ook 10000 scooter met een dr70 of alleen een snelle uitlaat . Met een circuitzipje rij je daar iedereen aan stront”

Dus met een snelle vespa houd je daar ook goed huis:duivel

Edjuh
                        Bijdrager

Puur uit nieuwsgierigheid, is beschermende kleding niet verplicht als je het circuit op wilt?

speedbuxy
                          Bijdrager

Goed punt zal me hier eens in verdiepen:thumb
                            Ahoewel ik haast denk van niet, want zelfs sprint races gebeuren nog steeds rustig en korte broek en t-shirt:D

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Er zijn zover ik weet altijd kledingsvoorschriften voor zulk soort evenementen.
                              -Kniebeschermers
                              -Helm
                              -Stevige/dikke bovenkleding

Ik zou het zelf ook niet verstandig vinden als 1 van jullie gewoon in de korte broek en/of tshirt circuit gaat racen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

speedbuxy
                              Bijdrager

Dit zijn anders dingen die hier bij sprint races ”nog” niet opgaan en italie ook niet.
                                (alleen duitsland ken ik niet op dat gebied)

En niet over de track in korte broek en t-shirt vind ik wat onzin, want op straat rijd je daar ook in en das stukken gevaarlijker met al dat verkeer en soms slechte staat van de weg.

Maar neemt niet weg dat er vast bepaalde eisen aan hangen, maar echt streng zal dit denk ik niet zijn, want keurig van de brom/scoot vind volgens mij ook niet plaats, gezien ze op het scooterforum al over zelfbouw framepjes praten.

Strikert
                                Bijdrager

heb er ook wel oren naar om mee te gaan, net gecheckt met mn stage rooster.
                                  PAST PERFECT 8) laat me maar weten hoe en wat 😀

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.