Vespa-Ciao.NL
:: Noord Limburg Tour 2010 (12 September)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord Limburg Tour 2010 (12 September)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

luukciao
    Bijdrager

hoe meer VESPA’S hoe meer plezier! en HERRIE=)

petjj
      Bijdrager

Kijk eens aan word n leuk groepje.. nu nog hope dat t weer mooi wordt 🙂

luukelbo
        Topic starter

heej echt leuk dat er toch nog steeds meer mensen mee gaan,8)

iedereen moet wel goed weten waar we verzamelen, aangezien het koopzondag is bij interchalet.
          dus verzamelen om 13:45 op de parkeerplaats helemaal vooraan bij interchalet, en natuurlijk niet vergeten om wat extra reserve onderdelen en gereedschap mee te nemen:con .
          en iedereen die gezamenlijk naar de toer een frietje wil eten kan dat ook nog na afloop, bij johnies-foodstore:lol

toeren!!!

Laurensvdw
          Bijdrager

Mooi, ga zo mijn blokje ophalen bij Olliegasselt, dus dat zal blazen worden zondag.
            Morgen even eronder leggen en proefrijden, en afstellen. En nog even de achterrem fixen.

Tot zondag !

QuicklyHeizer
            Bijdrager

Yeah I live in Kaldenkirchen, it’s on the map, too. Very bad, that I have’nt seen this topic before :-/ My Ciao would not be ready for the tour because the nylon busje in de carburatoor is missing :-/ Helemaal *******

I wish you good weather and always a full petrol tank 😉

luukelbo
              Topic starter

@ yannick93 how would you like to come, with a car? and the moped in a trailer?

becouse my friend has probbely A nylon busje. (the thing that is between the carb, and the intake of the engine) ?
                becouse changing it wli just take 5 minites,
                then you would be eble tou ride the tour.:lol

OrangeCiao
                Donateur

ik moet helaas ok afhaaken moet werken de zondag maar veel plezier

Laurensvdw
                  Bijdrager

Ik ben bang dat ik er niet bij ga zijn. Blokje vandaag gemonteerd en afgesteld. Lekker rustig gereden, niet vol gas. Prrrrr vast, zuiger en de nieuwe cilinder naar de haaien. Er zit althans en nasty kras in.

Als iemand nog een plug & play blokje te leen heeft voor morgen, hoor ik het graag. Anders ben ik niet erbij.

olliegasselt
                    Bijdrager

Laurensvdw is er gelukkig wel bij :thumb

Ik heb zojuist ff contact gehad per sms en hij rijd morgen
                      met zijn standaard 50cc blokje .

Dit is al de 2e DR Evo die binnen een paar KM vastnaaid zonder
                      enige aantoonbare reden !

Laurensvdw
                      Bijdrager

Yeps ik ben er morgen bij! Gewoon men een 50cc, en de rest, dat komt morgen.

luukciao
                        Bijdrager

ik ben er vandaag niet bij.
                          redenen: ik ben nog niet heel erg lang terug van Q-base was vanmorge pas om half 10 thuis.. na 14 uur lang los gaan ben je best wel moe. en het weer is nou ook niet echt dat je zecht geweldig, dus ik denk dat er rekening mee gehouden word dat het misschien niet doorgaast?
                          gr

ciaohorst
                          Bijdrager

Ik weet niet of het aangenaam is om de toer nog door te laten gaan, aangezien we deze 2 regenwolken nog over ons heen krijgen:

Dus ik neem aan dat toer-organisator luukelbo maar even moet beslissen of het verstandig is,,
                            want de hele middag in de zeikende regen is ook niet alles…
                            Ik hoop dat het nog beter weer word..

Laurensvdw
                            Bijdrager

Dat had ik ook al even gecheckt. ziet er na uit dat het de hele middag zo blijft.

ciaohorst
                              Bijdrager

Klopt, heb luukelbo net even gebeld, en we blazen de toer maar af..
                                Heeft geen zin om de hele middag in de regen te rije en kou te lijden..
                                Dus luuk zet zo nog ef een officieel bericht neer :p
                                En dan maar een nieuwe datum zoeken?

luukelbo
                                Topic starter

AFGELAST vanwege het weer, helaas een andere keer dan.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.