Vespa-Ciao.NL
:: Noord-Hollandsche Ciao Oldtimertoer 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord-Hollandsche Ciao Oldtimertoer 2016

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

! Joor !

P.s. Mijn bravo is van 1973. Dat wilde je nog weten las ik net.

Wilk1985
      Moderator

Mooi dat er dit jaar 2 oldtimerritjes zijn Jelle,zet mij ook maar op de lijst! Ik kom met de C7 van 1970 of met de Citta “1977 replica” (ik moet nog beslissen)

Edit: Ik ga op de Citta :thumb

Richard en Elsa die altijd op “mijn” oldtimertourtje in augustus komen rijden ook mee, zij zitten niet op Vespa-Ciao.nl maar zet ze er maar op! C7 1970 en een C7 van 1972.

Bas23
        Bijdrager

Wilk1985
          Moderator

Billy :
            Ik meld me bij deze ook aan.
            Ik kom met mijn stront originele rood witte superbravo.
            Dus met mn 35 km/h zal ik de boel lekker ophouden haha.

Dat weet ik zo net nog niet, ik heb gisteren voor het eerst een testrondje op de Citta gemaakt en hij haalt de verbluffend hoge top van 33 teller 😉

Dus de minimale snelheid van 25 haal ik wel maar veel meer zit er niet in 🙂

speedbuxy
            Bijdrager

Ik kan dus beter tzt even m,n wok blokje onder de tiff hangen:lol

Jelle
              Topic starter

ik ga waarschijnlijk op mn originele mofa en die rijd 22 kmu dus denk dat ik als toerleider dan gewoon de langzaamste ben…

Ben benieuwd wat voor snelheid erin zit als ik er eenn 40 kmu uitlaatje opzet, hoop toch wel 25???

Bas23
                Bijdrager

Gooi zo te horen hem wel op de fiets stand:relax:thumb

Tonni
                  Moderator

Wil wel meerijden op één van je oldies Jelle…
                    Zelf heb ik immers geen meer

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                    Topic starter

ik zal eens goed nadenken tonni…

want al mn oldies zijn persoonlijk verzekerd, dus officieel mag er dan niet iemand anders op rijden…

miniciao1968
                      Donateur

een Ciao Rit of een ouwe auto rit in Friesland… thats the question.
                        kan nog even niet kiezen Jelle , maar als ik mee kan doen dan wordt het de Bravo of de blauwe C7 Ciao.
                        De C9 heb ik na aankoop letterlijk nog niet aangeraakt… en dat zegt genoeg ! 🙂
                        Je mag me er met ?? bijzetten want het trekt wel….

Jelle
                        Topic starter

@Arjan, het zou zonde zijn als de c9 met starre vork niet wordt bereden met een mooie zonnige dag.

Wat helemaal mooi zou zijn als Piet30, Bas23, jij en ik allemaal met de 19 inch starre dames op pad kunnen gaan. (ook leuk voor de groeps foto)

Ik zou als ik jou was, met mooi zonnig weer met ons mee rijden en als het iets minder mooi is lekker met de auto naar Friesland gaan…

Bas23
                          Bijdrager

Zou wel een leuke kleuren combo opleveren:D Moet Ralf ook een ander kleurtje mee nemen uiteraard!

DinoH
                            Donateur

Word vast een mooie Tour, volgend jaar kan ik dan ook eindelijk meerijden 😀

Bas23
                              Bijdrager

Trouwens route al bekend?:D

Jelle
                                Topic starter

Ik heb 3 routes in gedachten:

– Dezelfde route als de Nieuwjaars/Bikkel tour (maar dan met mooi weer) (Van Heiloo naar Camperduin) tulpenvelden, kuststreek en polderweggetjes
                                  – Dezelfde route als de tour van 2011 (van Heiloo naar Volendam) Molens en pitoreske dorpjes
                                  – Dezelfde route als de tour van 2010 (Van Heiloo naar IJmuiden) Kasteeltje en de het industriele haven gebied van Ijmuiden.

Ikzelf zeg de route van de Bikkeltour (mede omdat 1 mei een mooie kans is voor foto’s van onze brommers tussen de tulpen)

Maar degene die meerijden mogen mee bepalen…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.