Vespa-Ciao.NL
:: Noord-Holland Toer

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord-Holland Toer

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 384)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ewous
    Bijdrager

Hey jelle is het niet makkelijker om gwn 1 opstapplaats te hebben?
      Mijn voorkeur gaat dan uit van sint maarten
      omdat dat voor de meeste ver komers makkelijker is en je daar al veel eerder in een mooi gebied zit om door heen te toeren.
      en midden in het centrum van alkmaar verzamellen is ook riskant vanwegen politie!!

Jelle
      Topic starter

Jamaar voor mijn route is het leuker om in Alkmaar te starten (ook wat centraler voor de mensen die op de brommer komen) en we gaan op de terug weg sowieso langs sint-maarten (voor de leute die met de auto komen);)

En politie, wie zijn dat?

Mike
        Bijdrager

ben t opzich best met ewout eens.

lijkt me praktischer om daar bij pé te starten. mensen kunnen rustig parkeren en een bakkie doen. anders zien ik het alweer helemaal mis gaan met mensen die om dat punt op een bepaald tijdstip daar moeten staan.
          voor degene die van verder komen en dus met de auto zijn, scheelt het net aan 16 km.. das wel te overzien lijkt me.

een dat stuk over de Singel van Alkmaar rijden langs de molen van piet is gewoon een leuk detail dat we kunnen pakken in ons ritje!

ik heb dan wat dat betreft in mn hoofd om zeg maar vanaf peter over de mooie dijkjes en langs t kanaal naar Alkmaar centrum te scheuren. dan via de Kennermerstraatweg ( langs die molen enzo dus ) naar Heiloo en dan Egmond, Bergen Schoorl pakken en dan weer afdruipen naar sint maarten. dan heb je een mooi rondje te pakken. en das feitelijk t toertje van 2 jaar terug!

Mike

Lennaert
          Sleutelbeheerder

en waarom word haarlem niet in het ritje opgenome haha 🙂

Mike
            Bijdrager

vergis je niet in dit rondje. de nodige kilometers zul je wel maken. heb je al eens een andere cilinder Lenneart?

Mike

Jelle
              Topic starter

Dat wordt ook ongeveer inderdaad het rondje. Ik ga even checken wie er allemaal op de brommer komen. Al is dat meer dan 75% dan starten we in Alkmaar.

Dus geef even aan waar je vandaan moet komen en hoe je komt…

Ewous
                Bijdrager

Alkmaar met de auto

Jelle
                  Topic starter

ja lekker logisch 😉

Laat iedereen maar zijn voorkeur van vertrek plaats geven, dat is nuttiger denk ik…

Keuze uit Alkmaar en Sint Maarten.

De mijne is Alkmaar

Ewous
                    Bijdrager

De mijne is ook alkmaar.
                      Maar het lijkt me gewoon handiger om het in sint maarten te doen.
                      dan hebben we gwn 1 verzamelplek en niet 2.

Zeebodem.
                      Bijdrager

ik moet vanuit lelystad komen,dus ik kom met de automobiel.
                        waar vandaan we vertrekken maakt mij eigenlijk niet uit,dat laat ik aan jullie over.ik tik het adres wel in,en tom verteld me de weg wel;)
                        als er maar wel ruimte is om auto+aanhanger te stallen.
                        en waar ze niet de aanhanger er achter weg jatten:P(heb wel zo,n dissle slot,maar toch)

VespaAvanti
                        Donateur

Mijn voorkeur gaat ook uit naar ”Batty’s place”, aangezien daar mooi de gelegenheid is om de aanhangwaggel (veilig) neer te zetten.
                          Mocht het Alkmaar worden dan lig ik er ook niet wakker van, ik pas me wel aan:P

speedbuxy
                          Bijdrager

Mij is het om het even ik laat me toch sjiek brengen;)
                            Dus als ik m,n ciao er maar uit kan laden is het mij al prima:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Mijn plan is om met de brommer te komen, dus voor mij is alkmaar handiger.

Strikert
                              Bijdrager

wat wordt de verzamel tijd dan ?

Jelle
                                Topic starter

ca. 11.00 uur

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 384)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.