Vespa-Ciao.NL
:: Noord-Holland Toer

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord-Holland Toer

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 384)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Shit Evert, dat wordt inderdaadwel ERG krap:|:o
      Het is dat ik nog wat mensen vanuit hier mee neem (zie post hier boven:lol) maar anders kwam ik je die nacht wel helpen;)
      Maarja, het is niet anders, succes!

tm-racing
      Bijdrager

Als je hulp nodig heb kan je wel pm sturen op C-F
        Mvg Tm-racing

Strikert
        Bijdrager

Heeft toevallig iemand hier nog een krukas p10 liggen met lagers ?

Zeebodem.
          Bijdrager

dennis en stephan,

thnx mannen,
            maar ik denk haast wel dat het gaat lukken hoor.gewoon een beetje doorbuffelen.
            en ik mag van vrouwlief gelukkig in de woonkamer sleutelen op een stuk karton:)

enige nadeel is dat ik dan vrijweinig tijd heb om even goed proef te rijden.maar goed,we gaan het meemaken;)

Lennaert
            Sleutelbeheerder

neem gewoon setje sproeiers mee en probeer er makkelijk bij te kunne
              gaat je wel lukke hoor 😉

stefkee3
              Bijdrager

Als mijn rekening het toelaat, en vespaAvanti nog plaats heeft in/op de auto/aanhanger ben ik zeker te plaatsen.

Ben wel nieuw dus doe wel een beetje voorzichtig met me;)

hansieb
                Moderator

stefkee3 :
                  Als mijn rekening het toelaat, en vespaAvanti nog plaats heeft in/op de auto/aanhanger ben ik zeker te plaatsen.

Ben wel nieuw dus doe wel een beetje voorzichtig met me;)

Lol wat denk je wat er op die tourtjes gebeurt :haha

Jelle
                  Topic starter

Nog één weekje, heeft iedereen in iedergeval nog één weekend de tijd om zijn brommert in orde te maken (waaronder ikzelf)

jeffrey citta
                    Donateur

jaaaaa ik heb er wel zin in hoor mijn eerste tourtje met de citta
                      mijn pa brengt mijn wel denk ik die vind het zelf ook wel leuk al die brommertjes

stefkee3
                      Bijdrager

Jelle :
                        Nog één weekje, heeft iedereen in iedergeval nog één weekend de tijd om zijn brommert in orde te maken (waaronder ikzelf)

Wat doe je dan hier? ga sleutelen;) ik ben nog even bij VespaAvanti op bezoek geweest die heeft hem nog even een beurtje gegeven dus denk wel dat hij het houd;)

speedbuxy
                        Bijdrager

Jelle :

Worden dus straks allemaal rijders die het blokje of brom op de valreep af hebben.
                          (als dat maar goed gaat onderweg:D)
                          Maar mijn ciao wou geen spelbreker wezen want na een ritje naar de stad vanmiddag begon ie op volgas te focken met een luchtsmoorde terug val:(
                          Dus ik heb ook nog wat te doen:D

Jelle
                          Topic starter

stefkee3 :

Jelle :

Wat doe je dan hier? ga sleutelen;) ik ben nog even bij VespaAvanti op bezoek geweest die heeft hem nog even een beurtje gegeven dus denk wel dat hij het houd;)

Ik heb mijn blok uit elkaar liggen, want een kennisje van me zou mijn vliegwiel gaan afdraaien en een stukje pijp uitdraaien om mijn uitlaatjes passen te maken op 28mm aansluiting, maar hij is in ene niet meer bereikbaar???

Dus ik ga wel een ander tammer blokje in elkaar frutsen…

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

zelf moet ik denk me zuigertje vervangen -.- hoor een iritant schrapend ijzer geluid dat bij me cilinder vandaan komt dus voor de zekerheid maar even vervangen denk ik >: (
                              achterwiel weer goed zetten alles strak draaien xD en dan is het weer klaar 🙂

Strikert
                              Bijdrager

Door vespaAvanti word de mijne op laatste moment nog klaar gemaakt 😀

Docs
                                Donateur

Die kerel heeft het er maar druk mee:D Avanti, kom je wel toe aan je eigen brom?:D:D

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 384)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.