Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)
- Dit onderwerp bevat 144 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 juni 2011 om 17:25 #523239
zo. toch nog een redelijk geslaagde dag gehad, rico is gewoon naar de meeting gekomen met zijn vrienden, en we hebben lekker gebbqt en een klein stukje getourd. toen kwamen hans gerard en martino nog langs(diepe respect hiervoor), en hebben ze een 13-jarig jongetje de dag van z’n leven gegeven XD ik denk dat de filmpjes en foto’s hiervan nog wel verschijnen…
mijn (3) foto’s edit ik zo ff in deze post!
edit:
hungry ciao’s:

sta-in-de-weg

5 juni 2011 om 17:54 #523155Nou , ff acte de présence gegeven in Noord Grunn. Net geen nat pak , dik mazzel met de buien:D
Terugweg was rap , alleen ff cooling down voor Martino’s cilider.
Hansieb zijn zuigerveren zijn ingereden;) VCT proof!Mijn blokje houdt het goed vol! CP power

Leuk wat mensen ontmoet , jammer dat ze niet verder mochten rijden.
@ Garry , jij komt dr wel , alleen je speedengine monteren , dan bist doe de snelste van Baffelt, en omstreken.
@ Pepko , bedankt voor de hambo’s en gastvrijheid !5 juni 2011 om 18:04 #523161Blokje voelt ansich wel oke, de 1:11,5 vertanding moet alleen wel anders. Rijdt nu max 75-80 met zwaar getril, over op de malossi 1:9 en hopelijk een 88 km/h gps 😉
@pepko
Thx voor de hamburger, mooi stukje land daaro.5 juni 2011 om 18:30 #523240bedankt jongens, hadden jullie ook nog foto’s/filmpjes?
en hans, die RV is echt een beest 😛5 juni 2011 om 22:30 #523249Ja , de foto’s & filmpjes volgen
5 juni 2011 om 22:31 #523250haha gerard, ik heb nu nog na-pret om jouw reactie op garry z’n geld verhalen XD
5 juni 2011 om 22:35 #523251Gerarduz :
dik mazzel met de buien:DDan hebben jullie zeker geluk gehad want hier zijn zelf een paar onweers buien geweest.
Maar mooi dat de toer toch nog wat geslaagd is
5 juni 2011 om 22:47 #523236@andree: om 19:00 uur had ik de eerste echte bui, en om een uur of 22:00 begon het pas te onweren hierzo. het is nu weer allemaal rustig.
en ik ben zeker blij dat er toch nog wat is komen opdagen, en ik heb dan ook diepe respect voor gerard, hans en martino dat ze gewoon gekomen zijn. de tour zelf is niks meer van gekomen, maar we hebben nog wel wat kleine rondjes gereden. (de meesten hadden toch geen rijbewijs/kenteken)
later mocht garry (13 jaar, 44.3KG) op hans z’n ciao rijden, echt iedereen ging dubbel van het lachen. volgens mij scheet hij haast in de broek, maarja. hij had ook nog op gerard z’n Si (de enige niet-ciao op de meeting) gereden, die liep opeens een km of 15 harder 😕
daarna kreeg garry nog een aanbod van gerard om z’n rijder voor de 50cc race te worden, dus jullie kunnen allemaal wel opgeven!
Garry had dus de dag van z’n leven denk ik zo 😛
5 juni 2011 om 22:52 #523252pepko :
daarna kreeg garry nog een aanbod van gerard om z’n rijder voor de 50cc race te worden, dus jullie kunnen allemaal wel opgeven!Iedereen heeft een prijs dus ik koop garry gewoon uit:D
Maar dit zal niet nodig zijn want ze kunnen toch voor meter tunen in grunn:pest:hahaEdit
Of beter gezegd ze hebben garry ook wel nodig willen ze de 1e 15 meter er nog bij horen:haha5 juni 2011 om 22:55 #523253maar jij woont in friesland? ach iedereen maakt wel eens typfoutjes 😛
5 juni 2011 om 22:56 #523254Pepko , ff tip : gewoon niet doen
5 juni 2011 om 23:05 #523255Ik zal ook eens een aantal plaatjes posten hier. Van de toer meeting was niet veel terecht gekomen omdat de opkomst nogal matig was. Wat scheelt er toch aan om even netjes aan te geven niet te komen. 😕
Maar goed voor mij was het ritje heen en terug ook al wel genoeg. Moest tenslotte nog mijn blokje wat “inrijden”.
Bij Garnwerd had Gerarduz er zin in.

Hans heeft het nieuwe kaartlezen uitgevonden, maar achteraf is rijden in de Provincie Groningen niet zo heel lastig zonder kaart of GPS.

Eenmaal in Kruisweg aangekomen was het vooral ook Hans die onder zijn brommer lag. Je moet er van af blijven!

Nog een plaatje van wat ciao’s

En een plaatjes van de mooie type 5-spaaks velgen.

Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt maar dat is allemaal niet zo heel interessant. Ik wil er toch eentje delen met jullie delen.
13 jaar en 44kilo schoon aan de haak. Garry op Hansieb zijn monster. 😀
5 juni 2011 om 23:05 #523256Ja ik snap die reply van gerard ook niet:?
Maar ik snapte jou reply daarin tegen ook niet echt, want leeuwarden staat gewoon onder mijn naam en toen ik het voor het laaste checkte was dat de hoofdstad van friesland:D
5 juni 2011 om 23:16 #523247ach laten we er dan maar over ophouden 😛
@ martino: geniaal filmpje!
5 juni 2011 om 23:23 #523248pepko :
ach laten we er dan maar over ophouden 😛Waarover?
Volgens mij maakte wij gewoon een lolletje en meer niet:?
(althans poging daartoe:D)
Maar met oog op gerards vage reply en nu jou reactie heb ik sterk het idee dat ik ergens van beticht word wat niet zo is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.