Vespa-Ciao.NL
:: Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Zondag vertrek ik vanaf de bunders (achter zernike). Het ritje vanaf de meetingplek is ongeveer 20km, mochten er nog lui meewillen kun je dat aangeven, gok dat we vanaf 15:30 – 16:00 vertrekken?

Wie rijden er mee:
      – Martino
      – Hansieb
      – Gerarduz maybe ?

pepko
      Topic starter

mochten julie het niet kunnen vinden of problemen hebben:
        tel.: 0610734209

het adres is dus:
        hogeweg 33
        9977PE Kruisweg (kloosterburen)

aanvang tour: 12:45 start tour: 13:15 eind tour: +-16.00

aanvang meeting: vanaf 16.00 iets eerder is geen probleem, later natuurlijk ook niet. eind meeting: N.B. als het gezellig is mag men blijven plakken, als we maar niet voor overlast gaan zorgen(moeilijke buren).

drinken is dus op consumptie (1,00) om de kosten te dekken.
        en vergeet jouw vlees voor de BBQ niet!

evt. kan je tanken in Winsum (mengsmering) Wehe-den Hoorn (E95) en heel misschien Ulrum (dit ga ik ff uitzoeken morgen)
        We komen tijdens de tour geen benzine pomp tegen, maar als het nodig is kunnen we een stukje afwijken naar winsum.

en nog 1 vraagje m.b.t. de route: hoe worden normaal afslagen e.d. doorgegeven tijdens de tour?

asprientje
        Bijdrager

Ik moet mij helaas afmelden, de brommer rijdt niet.

Florian
          Moderator

asprientje :
            Ik moet mij helaas afmelden, de brommer rijdt niet.

Je hebt toch nog 2 dagen?

asprientje
            Bijdrager

heb er nu een std blokje onder gedaan, maar geen sproeiers om af te stellen.

pepko
              Topic starter

vandaag heb ik de route gereden op de ciao(53 km). ik was in 1 uur en 4 minuten klaar met een gemiddelde snelheid van 55 km/u. dit gemiddelde zal waarschijnlijk tijdens de tour een stuk lager liggen waardoor we wel een uur langer onderweg zijn denk ik.

“k heb er zin in!

edit: er zal ook een bezemwagen aanwezig zijn, dus je hoeft niet met zware rugtassen te touren.

pepko
                Topic starter

chill, er is helemaal niemand tot nu toe! Komen de meeting mensen wel, of kan ik de boel aflassen?

edit: laat maar zitten, ik zie het gebeuren dat er op de meeting net zoveel mensen komen. erg jammer dit…

speedbuxy
                  Bijdrager

Ik weet niet watvoor weer het bij jou is?
                    Maar hier regend het redelijk:(
                    Dus al had de citta het had gedaan dan had ik denk ik nog gepast, want das niks rijden door de regen.
                    Maar verder wel jammer voor je toer, mooi weer was leuker geweest voor de mensen die wouden komen.

Tonni
                    Moderator

Is wel een beetje jammer ja. De deelnemers die toegezegd hebben, hadden dan toch wel even kunnen afzeggen?
                      Het is hier trouwens gewoon droog, alleen een beetje bewolkt..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

pepko
                      Topic starter

ja, het is hier gewoon droog en 18 graden met een lekker briesje :p

Martino
                        Moderator

Ik rijd straks nog wel even naar Hansie toe. En idd erg jammer dat mensen hun verantwoordelijkheid niet kennen. Zeg dan niet dat je komt. Of laat even weten dat je niet komt.

Overigens hebben wij vorige week ook bijna een uur op jou gewacht pepko. Ivm de friesland toer. Niks geen telefoontje oid? Dit moet niet het nieuwe afspraken maken worden zo.

hansieb
                          Moderator

Ik ben verplicht om een stukje te toeren, blokje inrijden 😉 We broezen straks wel ff naar kloosterburen toe.

Het waait trouwens wel hard.

Gerarduz
                            Donateur

Nou , 15:15 uur @ bunders dan?

hansieb
                              Moderator

Is goed, tot zo. Martino reed ook even mee 😉

peter139
                                Bijdrager

Is er nu vandaag niemand geweest? Wel sneu inderdaad doet pepko zo veel moeite, komt er niemand….

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 145)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.