:: Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)
-

Anoniem
Om 200km op 1 dag te rijden, ik heb nu nog zadelpijn en ben nog half stoned van al die uitlaatgassen… Misschien kom ik ook wel alleen naar de meeting, hebben we ook een leuk stukje gereden.
Ik meld me bij deze af:!
De citta is er gisteren mee gestopt en heb daarnaast nog wat problemen geconstateerd.
En ook dat het allemaal korte stukken zijn motiveerd mij niet echt om hem nog snel klaar te maken voor dit weekend.
Ik wil namelijk af en toe wel kunnen racen en denk niet dat ik daar de enige in ben.
hoe laat begint de meeting 5 juni??
RicoBijdrager
pepkoTopic starter
je staat er al bij ricardo 😉
RicoBijdrager
ja zag ik en hoelaat moeten we bij de meeting zijn als we niet mee touren, maar wel bbq en sprint!!!
pepkoTopic starter
4 uur lijkt me wel een goede tijd.
Speedy, Jordy en ikzelf melden ons af.
Moet me ff op school concentreren en Jordy is blut, Speedy wil ook ff een weekendje rust dus de volgende keer beter.
RicoBijdrager
okeeeh is goed zie ik je dan wel.
ga nu zo nog even mijn brommert schoon maken en m’n neon nog even goed vast maken en dan zondag gassen!!!!
pepkoTopic starter
oké, dat is te begrijpen 😛 jullie hebben ook wel een druk schema in deze periode…
ik haal jullie er tussen uit 😉
@rico: ok zie ik je dan
Ik weet niet of ik aanwezig ben , zet maar op misschien want ik heb nog meer verplichtingen . Ivm BBQ zou ik evt. nog wel kunnen maar laat dat nog ff weten .
Succes! 

Spulleke!
OrangeCiao doet ook niet mee oftewel Jordy doet niet mee;)
Dan mag je bij mij ook een vraagteken zetten, ik weet niet waarom ik er al tussen sta? sowieso is alleen meeting niets voor mij. Mijn reactie was ook naar Hansie gericht.
@martino
Ik ga alleen ff meeten hoor, vanaf mijn huis is het 28 km. Oftewel met de RV is dat 2x de tank leeg!
Jij tuft toch ook nog wel even mee ;)?
pepkoTopic starter
@hans: daar mag je niet over zeuren als je RV rijd 😛
@maarten: sorry ik zal je er nooit meer ongevraagd bij zetten :con
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.