Vespa-Ciao.NL
:: Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 145)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

Mocht ik aankomende zondag niet gaan toeren vanwege mn gekneusde rib, dan kom ik wellicht deze wel:)

Mike

pepko
      Topic starter

@gunther: ik ben zelf ook niet zo snel dus minimaal 50 is wel goed.

@mike: ik zet je er wel bij met een vraagteken 😉

gunther
        Bijdrager

ok,ja dat is ook weer zo,en ga toch niet zo snel als de meeste van jullie:P maar dan rijd ik ook wel tourtje mee 🙂

hansieb
          Moderator

Ik wil wel ff langskomen meeten, toeren sla ik even over de rit vanaf mijn huis naar pietenburen is wel voldoende op mijn ciao… :knuffel

Martino
            Moderator

Ach hansie toch. :pest Samen uit samen thuis dan rijdt ik ook wel even mee.

pepko
              Topic starter

dus jullie komen ook ff de ciao uitaten? 😛

Spulleke!

ik ben ook van de partij :thumb!

pepko
                  Topic starter

@speedy: je stond er al een tijdje bij…

ok, ik heb wat nagedacht over de dagindeling:
                    het zou fijn zijn als alle tourgangers rond 12:30 aanwezig kunnen zijn.
                    dan kan men onder het genot van een kopje koffie ff bij kletsen zodat we om 1 uur van start kunnen.

de tour zal waarschijnlijk zo’n 2 uur duren wat betekend dat we rond 15.00 weer aankomen op de meeting plaats.

de meeting personen zullen dus ook rond die tijd ontvangen kunnen worden. en de BBQ word aan loop getrapt.
                    gas voor de bbq kost geld, en daarom hebben we bedacht dat het drinken geld kost (1,00). dit is niet om winst te maken, maar omdat mijn ouders er niet zoveel voor voelen om geld te verliezen aan dit groepje brommerboys.

rond een uur of 6 zal de meeting weer afgelopen zijn, zodat de mensen die van ver komen of gumballen ok nog een beetje op tijd thuis zijn.

tot slot heb ik nog een vraagje aan de ervaren tourders: moet ik voor de snelle jongens een route beschrijving maken, of wachten jullie bij elke afslag?

dit is het idee dus. iedereen mee eens?

Mike
                    Bijdrager

hmppfff lekker kort ritje voor mensen die er kilometers voor af moeten leggen :pest

Mike

speedbuxy
                      Bijdrager

Ja 2uurtjes is mij ook te weinig.

pepko
                        Topic starter

’t is een km of 65 maar ik kan er zo een stuk aanvast plakken hoor…

hansieb
                          Moderator

Pepko je bent gewoon iets te optmistisch, 50-65km ben je met pechgevallen gewoon 3-5 uur mee bezig hoor :lol

pepko
                            Topic starter

oh, ok dan laat ik het mooi zo 😛

Anoniem

Ik moet nog ff kijken of ik wel kom, want deze tour direct na de Friesland Tour is misschien teveel van het goede, kom er namelijk achter dat lange stukken rijden heel vermoeiend is… 😀

pepko
                                Topic starter

je bedoelt lange reschte stukken? of touren in het algemeen? ik heb er namelijk zo min mogelijk lange open stukken erin gedaan om het rij plezier te bevorderen.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 145)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.