Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Noord Grunn Meeting/Tour 2011 (5 Juni)
- Dit onderwerp bevat 144 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 juni 2011 om 23:29 #523257
nee hoor 😛 “just a lolletje” ik zag in dat ik niet kan winnen van een fries op een citta…
edit: ik denk dat gerard bedoelde dat we maar niet de discussie over groningen v.s. friesland aan moesten gaan 😛
Ja alleen zet hij mij wel wat raar weg door jou daar zo specifiek op te wijzen.
Alsof je leven niet meer zeker bent anders:D5 juni 2011 om 23:35 #523258Eerst DE FOTO’s :
Voor de Grunnegers onder ons cheap ,tanken doe je bij Fieten Olie: Stetinweg ,hoekje autoboulevard Driebond:

Onze gastheer en gezelschap:

Bijzonder respect voor deze meneer , Dhr. Garry :
5 juni 2011 om 23:35 #523259De held :haha
P.s volgens mij wil onze gerard dit jochie als pleegzoon 😉
5 juni 2011 om 23:37 #523243helmenkapsel
5 juni 2011 om 23:40 #523244
AnoniemToch wel jammer dat ik er niet was, de motivatie was helaas totaal weg na een avondje Groningen. Ziet er toch allemaal wel leuk uit!
5 juni 2011 om 23:48 #523242hansieb :
De held :hahaP.s volgens mij wil onze gerard dit jochie als pleegzoon 😉
Upcoming talent , je moet de jeugd wat meegeven , hij had echt geen flauwbenul waar hij op stapte .
Mooie kans ter educatie, laat je niet gaan …
5 juni 2011 om 23:52 #523260tsja, je was wel heel enthousiast aan het roepen dat ie op een RV reed met een DEPS en een calibratwurst, maar hij begreep er niet zoveel van volgens mij.
edit: het enige wat rico kon bedenken is dat ie vario heeft 😛
rico was trouwens zijn uitlaat ook nog verloren toen we met jullie meereden…
6 juni 2011 om 09:22 #523268pepko :
nee hoor 😛 “just a lolletje” ik zag in dat ik niet kan winnen van een fries op een citta…edit: ik denk dat gerard bedoelde dat we maar niet de discussie over groningen v.s. friesland aan moesten gaan 😛
Ja alleen zet hij mij wel wat raar weg door jou daar zo specifiek op te wijzen.
Alsof je leven niet meer zeker bent anders:D@Pepko+groningers: Kijk wij Friezen hoeven niet te winnen met een lichte rijder die +- 20 kilogram lichter is, wij winnen gewoon met brute kracht:D
Ziet er nog wel gezellig uit, met een goede sfeer als ik dat zo zie.
Maar waarom die die Garry zo’n held dan, tell me more:)6 juni 2011 om 09:50 #523269omdat hij als kleinste, en misschien wel jongste van het forum toch gewoon ff op hans z’n RV stapt en em na 20 meter vol open trekt. Icecold man!
tsja, eigenlijk moet je erbij zijn geweest om het te snappen 😛
gelukkig voor iedereen komt ie ook naar de VC.nl meeting, es kijken hoe die het doet op Q-freak’s ciao…6 juni 2011 om 09:57 #523270Citta_Florian :
@Pepko+groningers: Kijk wij Friezen hoeven niet te winnen met een lichte rijder die +- 20 kilogram lichter is, wij winnen gewoon met brute kracht:DGerarduz :
Florian , ff tip : gewoon niet doen😀
Nee pak ze maar aan hoor florian die grunningers staan ook altijd vooraan met hun grunn.
(en dat terwijl de hele geschiedenis van grunn vroeger fries was en grunn zelfs als bakermat/voorbeeld heeft gestaan van de friese vrijheid:D)En dat van garry snap ik ook niet echt:?
Want als iedere 13jarige een held is omdat ie een stukje op een snelle brom rijd (vet zondags overigens) dan zal ik vandaag of morgen de school hier in de buurt even omdopen tot helden school:D
Want als ik daar met een snelle brom ga staan en zeg dat iedere 13jarige er een stukje op mag boeken dan krijg ik het nog druk:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.