Vespa-Ciao.NL
:: Ninja Usine

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Ninja Usine

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

Edjuh :
      Heb even heeeel veeeel posts verwijderd, ging alle kanten uit behalve over Ninja.

Vandaag heb ik mn ninja er weer eens onder gehangen, een aantal dingen vallen me op:

-Het geluid is echt om te smullen, een heerlijk diepe roffel, totaal niet knetterend(zoals ik bv. in erwinko’s filmpje hoorde), en ook niet als de beschrijvingen die ik hier al heb gelezen. Onder een bruggetje is het echt genieten, zo’n donker geluid.

-Hij trekt ongeveer even goed als de top one op mn setup, op en door, maar hij gaat niet zo hoogtoerig door als de top one. Is mn setup dan niet snel genoeg? Hij gaat bijna even hard als de t1(met minder lawaai), maar niet zoals november zei dat hij maar door blijft gaan. Of zou hij dan toch nog begrensd zijn??

gr.

hmmmm…. heb je wle alles goed afgesteld??? Want ook wat je zegt… dat diepe roffel.. doet ie alleen bij weinig toeren. ZO gauw je boven de 35 (citta) komt begint het al een beetje. En als je harder als 70 gaat komt ie los.. dan maakt ie achter zoveel lawaai (doet mijn hm trouwens ook) dat het net lijkt of dat er iemand anders achter je komt rjiden… en dan gaaat ie bij mij tenminste toch echt richting crossmotor geluid :O

Edjuh
      Bijdrager

barry :
        een ninja is absoluut niet begrensd.Maar je carter & carburator zijn niet aangepast.
        Pas deze aan & je zal verschieten wat de NINJA in zijn mars heeft.
        Knetteren zal hij dan ook wel doen.

Volgens flappie zijn er ninja’s geweest met een ring in de demper ergens??

Nou ja, misschien is het inderdaad de afstelling, dat het weer anders moet dan met de polini. Of zoals barry zegt de rest van de setup, maar daar gaat binnenkort heel wat aan veranderen.

November Rain
        Bijdrager

Jaah je snapt wel dat ie nou weinig gas in principe heeft door kleine carb enzo.. en zonder gas kan je ook geen tegendruk bouwen he 😛 dus hij komt bij jou ggwoon niet aan zijn toeren denks… (klopt niet helemaal maar ik ga nou niet verder vertellen want ik ben nog gaar van de carnaval en ga nou eten :))

en ik weet het ook niet zeker… maar dat van die ring in de uitlaat is dikke bull… volgens mij ?? :S

waarom zou je ook een tuning uitlaat verkopen en hem dan begrenzen :S

wat echter wel is met de ninja.. dan zit het montage gedeelte voor de het potje over de pijp gelast.. en op het eerste gezicht lijkt de pijp dan ff een ring…

Vespaflappie
          Bijdrager

November Rain :
            maar dat van die ring in de uitlaat is dikke bull… volgens mij ?? :S

waarom zou je ook een tuning uitlaat verkopen en hem dan begrenzen :S

Er zat bij mij wel een ring voor de demper, kan er niks aan doen..!

Waarom? Eens een scooteruitlaat bekeken? Altijd zit er een prop in om zo geen gezeik te krijgen met de wetgeving, ze zijn er makkelijk uit te halen maar dan heb je het wel zelf gedaan en is de fabrikant niet verantwoordelijk….
            Daarom!

citta & co

Hmmm, ik weet wel zeker dat Vespaflappie gelijk heeft!

Wat is dit anders:

November Rain
              Bijdrager

howww willem dat ziet er inderdaad gevaarlijk uit zo op die foto. Weet je wel zeker dat het niet de pijp zelf is (wat bij mij dus wel is). Bij jou lijkt ie idd ewl iets anders alsof ie ook een verdikking heeft… als je em eruit hebt post dan ff een foto hier.

en dan gaat t me vooral om dat stuk tusesn die rooie lijntjes.. want dat andre is gewoon de pijp zelf… dat komt omdat het montage stuk voor de demper eromheen zit gelast 😉

citta & co

haha ik wilde net gaan vragen of die ring er bij jouw wel uit is, Coen:P:P

Maar ik wist ook niet wat ik zag, dit lijkt toch wel heeeeel ernstig op een begrenzer!!!!!
                  Die ring zit er trouwes wel lekker schuin in gebakken, hebbe ze volges mij met haast gedaan:D
                  Ach jaa.. strx 1 tikje geven en hij ligt eruit!!
                  (het is trouwes niet de pijp Zelf neej, die ring ligt er gewoon op en zit met 1 laspunt vast)

Ik weet trouwes niet welke verdikking je bedoelt

citta & co

Daarlijk zit ie erbij jouw echt nog in:P, want naar mijn weten is er nix uit die uitlaat gehaalt!!!!!
                    Dan wordt ie in eens NOG een stuk sneller=)=)

hansieb
                    Moderator

Dremelen 🙂 je grootste vrind.

In me yasuni r zaten 2 begrenzers ik ook bang 🙁 maarja dremel en voila eruit 😀

.-{2F4OV}-.

Hoe kan dat dat er in race uitlaten een begrenzers zitte?
                        Beetje raar tog?

Jelle89

iets..:|..vraag maar eens aan roel hoe hard ik ga met mijn ninja op me rode ciao..origineel 50, 13/13 @ 62 sproeier en malo filtertje..optrekken moet ie het niet van hebben..maar ga je 15-20..dan ga je opeens door naar zeker 60..dat kan je aal roel vragen..:D..
                          dus denk dat ie het op een 50 snel ook wel goed zal doen..

Rebel

Ik heb er nu 1 maar hij loopt nog niet op me 70 cc

ziet A mooi uit
                            (ik hoef niemand achter op :P)

En B klonk nice op 50 cc

(toch ownde zonder uitlaat rijden nog meer .. doofheid for the win)

barend f
                            Bijdrager

NINJA: trekt voor geen meter, op hogere cil knalt ie eraf komt door waardeloze aansluiting,( met veer aan uitlaat op carter aan sluiten ) :boos

Verder: trekt goed DOOR (krijgt een soort van klap) als ie n beetje op gang komt zeg maar.
                              heeft een bruut uiterlijk en maakt goed geluid:)

dat zijn mij ervaringen er mee!=)

Vespaflappie
                              Bijdrager

barend f :
                                NINJA: trekt voor geen meter, op hogere cil knalt ie eraf komt door waardeloze aansluiting,( met veer aan uitlaat op carter aan sluiten ) :boos

Waardeloos???
                                Als jij die originele veer eraf krijgt doe je dat toch knap!

Jezus, dat ding zit dan snoeiendhard vast…! Die lullige strop is pas een poepsysteem….

erwinko
                                Bijdrager

ninja waardeloos? :O

dat neem je terug!! hahaha 😛

ninja is UBERRR

super relaxed vast en uber snel.
                                  liefst op een 80cctje en dikke carb.
                                  maar op een 70 doet hij het ook leuk 🙂

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.