Vespa-Ciao.NL
:: Ninja Usine

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Ninja Usine

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

Sp is ook erge lawaaimaker jah….Een krul is wel een goede oplossing maar mooi?Hm is de enige die beetje stil is; miss kun je je bok ook ” aanpassen” ?

Vespaflappie
      Bijdrager

Herr FlicK :
        ninja maakt een soort handmade geval en heeft wel met gas loslaten (dat geluid) een knetter geluid.
        ik heb er wel een filmpje van, moet je maar even op msn aanspreken

Mag ik vragen hoe je er bij komt???

Edjuh
        Bijdrager

Vespaflappie :
          Sp is ook erge lawaaimaker jah….Een krul is wel een goede oplossing maar mooi?Hm is de enige die beetje stil is; miss kun je je bok ook ” aanpassen” ?

Ja ik was van plan in mn bok te gaan frezen om hem te laten passen, maar hij sluit ook niet lekker aan op de uitlaatpoort en ik moet zelf nog zo’n beugel maken dus dan zeg ik al snel van “nou die hm blijft voorlopig lekker liggen”, wat jammer is want het is de ideale uitlaat voor mij.

Ik vind de krul zelf wel mooi, maar ik heb liever iets snellers natuurlijk, wat ik genoeg heb liggen, topone, proma, maar maken gewoon te veel lawaai. Nou ja ik kijk wel, het rijdt erg goed met die ori uitlaat en stil.

November Rain
          Bijdrager

Net als op de cittaforum lees ik hier veel commentaar over de uitlaat.

Ik heb hem nou zelf ook… en ik ben meer dan tevreden!! Hij ziet er toch eerlijk waar een stuk mooier uit als de HM. Ook is hij sneller. Ok ok superhard trekt ie niet op .. maar als je boven de 30 komt dan blijft ie maar gaan en gaan en gaan en gaan… daarvoor is ie echt gemaakt jah :).

Ook de bevestiging van de ninja is supereasy.. ik denk dat 30 sec lang is om hem eronder uit te halen en er terug op te zetten. Gewoon het veertje (komt ie ed) aan je carter haken.. op dat stuk waar je koelingkap overheen zit (vlak achter de cilinder) niks boren of gekkigheid. En hij bljift wel 7 keer zo goed hangen als de HM..

kortom…

ECHT EEN SUPERUITLAAT

maar je moet wel een (redelijke) snelle setup hebben

Fredzzz
            Moderator

Vespaflappie :

sp maakt inderdaad wat lawaai

die demper van jou oude TOP ONE die ik nu heb maakt weer ander lawaai dan mn SP demper, jij hebt er geen demper woll in zitten neem ik aan? zo te zien niet, maar goed, ik vind ze allebei vet, mooi geluid en rijden lekker…

over ninja… geen idee 😀

Edjuh
              Bijdrager

November Rain :
                Ook de bevestiging van de ninja is supereasy.. ik denk dat 30 sec lang is om hem eronder uit te halen en er terug op te zetten. Gewoon het veertje (komt ie ed) aan je carter haken.. op dat stuk waar je koelingkap overheen zit (vlak achter de cilinder) niks boren of gekkigheid. En hij bljift wel 7 keer zo goed hangen als de HM..

kortom…

ECHT EEN SUPERUITLAAT

Mmm nou maak je me wel geil voor dat ding, en ik weet een winkel in amsterdam waar hij nog hangt, ga morgen maar weer even kijken:)

Vespaflappie
                Bijdrager

Edjuh :

November Rain :

kortom…

ECHT EEN SUPERUITLAAT

Mmm nou maak je me wel geil voor dat ding, en ik weet een winkel in amsterdam waar hij nog hangt, ga morgen maar weer even kijken:)

Niet doen edje…..Loopt zeker neit beter als sp op die set-up!!!!

timschilders
                  Bijdrager

maar wel mooii! mun buurjonge heeft hem ook en je moet eens kijken hoeveel mensen je nakijken!

Edjuh
                    Bijdrager

Idd, tis wel een showpijpie, en dan ben ik eindelijk eens verlost van dat ellendige slangenklem-systeem, echt bijna ál mn uitlaten(en ik heb er heel wat) klemmen niet goed meer. Ik heb al te vaak gehad dat die krengen onder mn brommer vandaan denderden(blijven ze hangen zeg maar, aan de demper bevestiging).

Plus ik heb altijd mn Top one nog, en jij wil mn sp-tje;)

November Rain
                      Bijdrager

Inderdaad bij deze naait ie er niet zomaar onder uit 🙂 dat is wel relaxed 🙂

**edjuh-edit: nov., op dit forum img niet met hoofdletters zetten, werkt niet;)**

Kon het nog simpeler? 😛

En ik neem aan ed dat jij met dat evolution blok gaat rijden. Ik snap dan niet waarom vespaflappie dat zegt.. want deze uitlaat is dacht ik meer hoogtoerig dan de SP dus nog sneller. En ik heb hem ook onder de 42mm Evo Alu en speedengine etc. en daar doet hij het al super op.

Vespaflappie
                        Bijdrager

November Rain :
                          Inderdaad bij deze naait ie er niet zomaar onder uit 🙂 dat is wel relaxed 🙂

Kon het nog simpeler? 😛

En ik neem aan ed dat jij met dat evolution blok gaat rijden. Ik snap dan niet waarom vespaflappie dat zegt.. want deze uitlaat is dacht ik meer hoogtoerig dan de SP dus nog sneller. En ik heb hem ook onder de 42mm Evo Alu en speedengine etc. en daar doet hij het al super op.

Ding is idd kneiterhoogtoerig maar ik had het idee dat hij een te kleine expansie had voor echt dikke cilinders; op mijn 80 hieldie bijv weer in op de hm!!!Waziggggg….Als je de uitlaat bekijkt zie je ook dat die echt geen supperdikke expansie heeft! Tuurlijk loopt het lekker maar zeker niet harder als een hm(sp nog geeneens erbij gehouden; maar die trekt weer veel minder)

November Rain
                          Bijdrager

Aaah zo.. jep inderdaad is hij dunner dan de HM… dat viel mij ook meteen op.. maargoed… edje heeft ook een 42mm evo alu.. dus ik denk dat ie daar dan ook wel naaihard op zl rijden

Edjuh
                            Bijdrager

Heb even heeeel veeeel posts verwijderd, ging alle kanten uit behalve over Ninja.

Vandaag heb ik mn ninja er weer eens onder gehangen, een aantal dingen vallen me op:

-Het geluid is echt om te smullen, een heerlijk diepe roffel, totaal niet knetterend(zoals ik bv. in erwinko’s filmpje hoorde), en ook niet als de beschrijvingen die ik hier al heb gelezen. Onder een bruggetje is het echt genieten, zo’n donker geluid.

-Hij trekt ongeveer even goed als de top one op mn setup, op en door, maar hij gaat niet zo hoogtoerig door als de top one. Is mn setup dan niet snel genoeg? Hij gaat bijna even hard als de t1(met minder lawaai), maar niet zoals november zei dat hij maar door blijft gaan. Of zou hij dan toch nog begrensd zijn??

gr.

.-{2F4OV}-.

??

Ik d8 juist da een ninja n totaal ONbegrensde uitlaat is….?

barry
                                Donateur

een ninja is absoluut niet begrensd.Maar je carter & carburator zijn niet aangepast.
                                  Pas deze aan & je zal verschieten wat de NINJA in zijn mars heeft.
                                  Knetteren zal hij dan ook wel doen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.