Vespa-Ciao.NL
:: Ninja usine

Home Forums Techniek Problemen oplossen Ninja usine

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Helios
    Topic starter

Hey Vespa rijders!

Ik heb net mijn ninja usine binnen! Echt wreed geluid dat wil ik als eerste even zeggen! mooi donker!
      Maar hij houd vreeeeeselijk in op de top.

Nu had ik ergens gelezen (Geen idee meer waar) dat er een begrenzer in zit.
      Ik zie wel een busje zitten die kleiner is dat het eindpijpje.
      Het moet hier bijna wel aanliggen, ik weer zeker dat die ninja veeeel meer kan!
      Ik het lijkt me stug dat het aan de spoeier licht dat zit wel snor.

Nu mijn vraag, als ik een begrenzer/prop erin heb zitten hoe haal ik die hier uit?

BVD!

ivovanzon
      Bijdrager

Zit een ringetje in als ik me niet vergis, volgens mij kun je die er gewoon uitdremelen..

st3yn
        Bijdrager

Klopt, sommige Ninja Usine’s hebben een begrensringetje. Als je de demper verwijdert zie je een soort van zwart ringetje zitten met een laspuntje.
          Die kan je er zo uitdremelen en dan met een schroevendraaier eruit peuteren 🙂 Ik heb het ook zo gedaan en de ninja presteert stukken beter dan! Het geluid wordt nog zwaarder/donkerder en hij presteert gewoon feller.

Succes ermee :thumb

Helios
          Topic starter

Heb eerst maar even het demper pijpje de kool aanslag weg gehaald zow die zat dicht!

Ben een beetje aan het wrikken geweest en hij is al een stuk groter er zat inderdaad een ring in.
            Ik ben van plan hem helemaal weg te veilen.

Hier rijd in ieder geval een stuk beter nu maar kan nog beter!! 😀

EDIT :

Alles is eruit! rijd beter, maar nog steeds nog echt dat je zegt van “WOW!”
            Zou het aan de afstelling van mijn vario kunne liggen?
            Er zitten wel 2 deukjes in de ninja maar zo veel zou dat toch niet uitmaken

Het is vooral dat hij bij mid snelheid rond de 30-35 niet door wil trekken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.