Vespa-Ciao.NL
:: niewe cilinder

Home Forums Techniek Problemen oplossen niewe cilinder

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door Mike.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ralph
    Topic starter

hej mensen.. heb nieuwe 70 dr evo gekogt erop gezet enzo.. gestart warm laten lopen ff rustig gereje en nu vandaag start ik hem weer ook weer warm laten lopen enzo.. en dus rij ik ff wat rond valt hij weer uit en krijg hem niet meer aan heb al 30 m er mee gerend maar gaat niet aan vastloper is het niet want hoor de cilinder gwn gaan wat zou het kunne zijn ???

laat iemand dit probleem oplossen word er echt gek van onderhand !! alvast bedankt

mvg ralph

diac
      Bijdrager

waarom heb jij 2 topics aangemaakt:?

ralph
        Topic starter

deze is wat beter uitgelegd voor jullie sorry daarvoor

Jelle
          Moderator

neem eerst even een cursus ABN

Mike
            Bijdrager

een vastloper betekend niet dat je cilinder 1x is vast gaan slaan en dus altijd vast blijft staan hea :!

ik denk dat het t verstandigste is dat je eerst de normale “check” procedure even naloopt, of hij wel goed vonkt en brandstof toevoer goed is! daarmee bedoel ik ook de carburateur, ook kijken voor valse lucht en lekken langs de pakkingen van zowel blok als cilinder,

tipje : kijk ook of je decopressie goed afsluit.

is dat allemaal niks, ga je je cilinder er maar weer afhalen!;)

succes

Mike
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.