Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwjaarstour 2019 20 januari

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Nieuwjaarstour 2019 20 januari

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Ik denkdat 70% met een blauw plaatje rijden, we zijn nog nooit van de weg geplukt…
      Ik ben wel een keer geflitst met de nodige gezeik er aan vast, maar sindsdien let ik gewoon wat beter op en rijden we binnen de bebouwde kom niet zo hard meer…

speedbuxy
      Bijdrager

En op een zondag zal je ook niet snel een rollerbank controle tegen komen.

De Brandweer
        Bijdrager

Gewoon Ninja gaan en in de schaduw verdwijnen.

EPI
          Bijdrager

Lang geleden dat ik inlogde op het forum.. srry.. maar goed, het wordt mooi weer en ik heb de brommer er klaar voor staan! Zondag ben ik aanwezig. En ik haal in utrecht Walden Nevil op, die rijd mee, dus je kunt ons oo de deelname lijst zetten!

Jelle
            Topic starter

Heb jullie op de lijst gezet…
              Heeft iedereen zn brommer al getest of die nog werkt?
              Ik zal straks mn cittaatje eens starten, die is na de VCT zo de schuur in gegaan en niet meer naar omgekeken…

Jelle
              Topic starter

Nou we zien jullie rond 11 uur in Heerhugowaard (adres staat in de begin post)

Jelle
                Topic starter

Zondag wordt het weercijfer 10!!!!

lekker zonnetje wel fris, dus doe je dikke sokken en handschoenen aan!
                  weer

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Och wat top  😎

Ik heb wel wat minder nieuws; mijn Ciao is weer terug bij af en rijdt weer compleet ruk – uit het niets. Kom nauwelijks vooruit blalabl. Long story: is er iemand die het misschien aandurft dat ik een brommertje leen voor daar? Baal er wel van dat ik er anders niet bij kan zijn.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Martino
                    Moderator

Misschien wat kort dag, maar ik kan zelf helaas niet en je zal mijn Ciao wel mogen lenen. (Moet alleen even op poelie gezet worden).

PS. Is er weer eenzelfde probleem met je mp blokje en LC kit zoals met de Pinasco cilinder?

De Brandweer
                      Bijdrager

ondanks een gebroken zuigerveertje is het met de tweede cilinderkit toch gelukt leven in de kickstart zijinlaat te krijgen. Vanavond verder afbouwen en finetunen. Morgen kom ik naar de tour samen met Timm uit Duitsland.

1

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Ik kan er ook bij zijn dankzij Lennaert en Billy. En Martino ook bedankt natuurlijk! En Brandweer, ben erg benieuwd! Tot morgen allen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel
                          2

joschi0815
                          Bijdrager

De startlocatie is vanaf 10 uur geopend . Het is in een bedrijfspand (Peters Verpakking Maxwellstraat 23 1704sg Heerhugowaard ) Als het moet kan er nog last minute warm en droog gesleuteld worden. Brommer brug is beschikbaar. Koffie en thee ook  Tot morgen

EPI
                            Bijdrager

Dat klinkt goed.. ciao staat in de bus en warme kleding ligt klaar.. rijd er ook een bezemwagen mee?

1

joschi0815
                              Bijdrager

Als niet koop ik de kapotte troep voor 20 euro…..  😛

Jelle
                                Topic starter

Het kan wel eens de koudste editie van de nieuwjaarstour worden…
                                  IMG_20190120_085607
                                  Op het ledbord is -6 af te lezen 😯

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.