- Dit onderwerp bevat 59 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 1 maand geleden door Tonni.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 februari 2006 om 18:43 #214495
oke! bedankt voor de info
3 februari 2006 om 16:27 #214496Ik zou met ‘m afspreken, en ‘m ff met m’n vuisten kennis laten maken as ie mij zoiets zou flikken…….:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 februari 2006 om 18:18 #214497timschilders :
nee was geen kickstart blok. het was gewoon een nieuw model blok zonder kickstart maar wel met elec ontsteking. de prijs was dan oko te mooi voor woorden. 30 euro inc. verzendkosten. en op de foto leek het wel nieuw! had het geld overgemaakt en die week daarna kreeg ik een doos voor de deur. ik blij, vol spanning! doe ik de doos open, zit er echt een vies blok cp blok in! liep gelukkig wel, maar dit was dan niet de afspraak! die jongen kwam uit oud turnhoud, ik weet niet of hij het was, maar er zijn weinig mensen op mp uit belgie en de zelfde plaats. ik weet niet zeker of hij het is, maar ik weet het wel bijna zeker,en koopman53, het is timschilders, en niet timschilden 😉
Deze persoon heeft misschien de verkeerde naar U opgestuurd.Heb je hem gekontacteerd???Ik heb het eens gehad met iemand uit Californie Amerika.Dit ging over een zeldzame modelbouwmotor voor mijn verzameling,en de verkeerde gekregen.Mail gestuurd over de vergissing&wat zegt deze persoon:je krijgt deze,ik heb me vergist,en ik stuur je de juiste motor op.
1 week later is deze aangekomen.
Ik ben ook zeer eerlijk als ik iets verkoop.Indien er iets aan mankeerd,gooi ik het nog liever weg dan iemand in de zak te zetten.
Zo ben ik bij Forumlid LANGEN geweest voor een waterkoeling(véél kilometers)en heb ook met hem een ninja geruild voor een malossi voorvario die nagenoeg nieuw was;en hij heeft deze uitlaat gewoon meegegeven in goed vertrouwen.
Thuisgekomen heb ik de vario direct ingepakt en naar de post gedaan.
Toen hij het pakketje gekregen heeft was hij dolblij.
Eerlijk zijn duurt het langst.Groeten
Barry
3 februari 2006 om 18:59 #214498timschilders :
die jongen kwam uit oud turnhoud, ik weet niet of hij het was, maar er zijn weinig mensen op mp uit belgie en de zelfde plaats. ik weet niet zeker of hij het is, maar ik weet het wel bijna zeker,Je weet dat je op marktplaats dat soort mensen ‘aan kan geven’, ik hoop dan ook dat jij(of iemand anders) dat doet, want dat soort mensen mogen niet ongestraft door blijven gaan met het oplichten van anderen.
3 februari 2006 om 19:09 #214499kopen op e-bay is veiliger vind ik.
Heb er al veel op gekocht&verkocht.Nog nooit problemen gehad.3 februari 2006 om 20:03 #214500barry :“……….Eerlijk zijn duurt het langst………”
Volkómen met je eens Barry…;)
Ik help liever iemand dan dat ik ‘m zou naaien….;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!5 februari 2006 om 10:43 #214501Ik heb nu toch van die man iets anders gekocht, namelijk een kickstart blokje(met het kickstart slotje er nog op, schijnt nergens meer te krijgen te zijn???) met Vario en alles erbij(van een superbravo), ik heb inmiddels het traject nummer van hem gehad en hij heeft het dus op de post gedaan, Ik verwacht het pakketje Dinsdag dus dan zal ik jullie even informeren of hij echt een oplichter is of dat hij mij wel de correcte spullen heeft geleverd!
5 februari 2006 om 11:41 #214502vraagje….
als mn standaard vario wegrijdt met overtoeren. moet ik dan lichtere of zwaardere rolletjes in mn speed control proppen?
speedcontrol rijdt voor geen meter met 5.5gram
standaard zitten 8gram in ofzo5 februari 2006 om 11:50 #214503hier hebben we een vario kleine vragen topic voor
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=1924
dan kan ik beantwoorden 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 februari 2006 om 23:50 #214515ik heb me spullen binnen gekregen en ziet er prima uit hoor! Moet alleen nog ff checken of het blokje daadwerkelijk loopt, maar de vario enz ziet er wel goed uit! ff vraagje: Klopt het dat er op de tanwiel van het kickstart systeem een stukje is waar de tandjes een stukje afgesleten lijken, of horen overal dezelfde grootte tandjes te zitten?
8 februari 2006 om 00:00 #214516bobbie88 :
ik heb me spullen binnen gekregen en ziet er prima uit hoor! Moet alleen nog ff checken of het blokje daadwerkelijk loopt, maar de vario enz ziet er wel goed uit! ff vraagje: Klopt het dat er op de tanwiel van het kickstart systeem een stukje is waar de tandjes een stukje afgesleten lijken, of horen overal dezelfde grootte tandjes te zitten?Heb ik ook moet geen probleem zijn als de ketting strak is gespannen.
8 februari 2006 om 01:15 #214517Ja dat hoort zo, als je de ketting rond legt kom je niet eens uit met de tanden. Dat gedeelte waar geen tanden zitten wordt normaal toch nooit geraakt door de ketting.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 februari 2006 om 11:13 #214519nog een vraagje, ik had in de topic ‘problemen met kickstarter’ al min of meer antwoord op deze vraag gekregen van Barry maar áls ik dus de ketting van de kickstarter om het tandwiel heb liggen en de pedalen staan naar voren, dus in de rust stand zegmaar, waar moet deze verdikking van de ketting(wat volgensmij gewoon het ketting slotje is, één schakeltje die dikker is dan de rest?) dan precies zitten? want dat scheint heel wat uit te maken?
12 februari 2006 om 13:03 #214533iemand die me kan helpen?
12 februari 2006 om 15:20 #214535Stond er toch duidelijk bij?? De verdikking moet dan aan de blokkant IN het kickstart rondsel zitten. Zo duwt hij zichzelf van de krukas af. Anders zou hij er tegenaan kunnen blijven zitten, waardoor het spul onnodig slijt.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.