Vespa-Ciao.NL
:: nieuwe vario hulp bij installatie

Home Forums Techniek Vario nieuwe vario hulp bij installatie

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobbie88
    Bijdrager

oke thnx

bobbie88
      Bijdrager

dan nu heb ik weer een andere vario op het oog, ziet deze er wel in orde uit? behalve het feit dat er geen snaar bij zit..

erwinko
        Bijdrager

zie gozer schijnt een beetje een oplicht te zijn.
          teminste ik heb niet al te beste verhalen over die gozer gehoord.

maar als je de gok wilt wagen, ziet hij er wel goed uit, alleen je mist het moertje op je achterkoppeling :O

timschilders
          Bijdrager

ik vind de vario er heel slecht uit zien! klok alles, ik vind het maar een vies ding. het zijn 105mm schijven toch?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

het zijn 100mm poelies, alles ziet er opzich redelijk uit voor 50 euro (wat ik zag dan)

Loopstand is ook handig op die vario naven (zit niet vaak op)

En de begrenser ring zit er nog wel op bij de voorvario, maar die kunt je wegvijlen

en @ erwinko, de moer is niet belangrijk. is gewoon M8 schroefdraad. dus elke bouwmarkt heeft dat + een ringetje

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

barry
              Donateur

Ik zou hem ook kopen.Ik ben ook op zoek naar een vario voor mijn mini-ciao project.
                Die roest krijg je er zo af met fijn schuurpapier of staalwol.Of doe zoals ik,Zandstralen;Maar niet iedereen heeft zo’n cabientje thuis staan natuurlijk.

koopman53

let wel op dat die gozer z’n woord niet nakomt he!

als je thuis langsgaat komt het wel goed maar verzenden kun je beter niet doen.

iaccaloco
                  Bijdrager

bobbie88 :

Dit zijn alle foto’s die ik heb ontvangen, dus dit is alles wat ik krijg als ik het koop, zijn dit alle benodigde dingen voor een Vario of ontbreekt de helft? ik hoop dat jullie met kunnen helpen!

Ehhhhhhhhhh!

Da’s de vario van een Vision scooter hoor?!
                    Enneh, die voorpoelie is gewoon standaard, dus nix geen Polini of Pinasco….

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

bobbie88
                    Bijdrager

koopman53 :

nee hoezo niet? Ik sta op het punt het geld over te maken maar dit is dus geen goed idee?

Tonni
                      Moderator

bobbie88 :

koopman53 :

nee hoezo niet? Ik sta op het punt het geld over te maken maar dit is dus geen goed idee?

LET OP!!! Ik weet niet of het de bedoeling is, maar zoals Japie ook al zegt: DAT IS GEEN VARIO VOOR OP EEN VESPA!!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

bobbie88
                        Bijdrager

Tonni :

bobbie88 :

koopman53 :

LET OP!!! Ik weet niet of het de bedoeling is, maar zoals Japie ook al zegt: DAT IS GEEN VARIO VOOR OP EEN VESPA!!!

Het ging niet om de vario op de foto hier boven maar om de vario op de vorige pagina, dat is wel eentje voor op een Vespa, maar ik zit me nu af te vragen of ik dat geld wel moet over maken want als jullie zeggen dat ie niet te vertrouwen is doe ik het niet, maar ik zou graag willen horen waarom hij niet te vertrouwen is! help me ff!

Ties
                          Bijdrager

zou zeggen doe het zo…
                            zeg dat je hem 25 euro stuurt, dat hij het dan opstuurt, en dat hij dan het overige geld krijgt..
                            voor 25 is de gok nog wel te wagen?

bobbie88
                            Bijdrager

ja maar dat wil die pik niet… dus ik denk dak hem dan gewoon niet koop maar ik wil ff van erwinko en koopman53 weten waarom hij niet te vertrouwen is! in welk opzicht! help me AUB ff:)

koopman53

2 mensen op het citta forum hadden een compleet kickblok met vario gekocht en de ander alleen het blok. (timschilden hier)

die eerste zou een compleet blok krijgen alleen zonder cilinder + kop.
                                en hij kreeg gewoon alleen de kleine carterhelft met de krukas + aantrap gebeuren.
                                ook van de vario miste er een paar dingen. weet zo niet wat.

en tim vertelde dat hij een foto kreeg van een mooi schoon electrische onsteking kickblok, dat hij een heel smerig cp blok kreeg.

timschilders
                                Bijdrager

nee was geen kickstart blok. het was gewoon een nieuw model blok zonder kickstart maar wel met elec ontsteking. de prijs was dan oko te mooi voor woorden. 30 euro inc. verzendkosten. en op de foto leek het wel nieuw! had het geld overgemaakt en die week daarna kreeg ik een doos voor de deur. ik blij, vol spanning! doe ik de doos open, zit er echt een vies blok cp blok in! liep gelukkig wel, maar dit was dan niet de afspraak! die jongen kwam uit oud turnhoud, ik weet niet of hij het was, maar er zijn weinig mensen op mp uit belgie en de zelfde plaats. ik weet niet zeker of hij het is, maar ik weet het wel bijna zeker,

en koopman53, het is timschilders, en niet timschilden 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.