Vespa-Ciao.NL
:: NIeuwe vario

Home Forums Techniek Problemen oplossen NIeuwe vario

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-Roy-
    Topic starter

heb heb net een vario gekocht met kickblok enzo, maaar bij de voorvario zit geen bus? kan dat is dit soms bij sommige vario’s want als de snaar erop ligt kan ie ook nie helmaal op de krukas

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

die bus die net boven je vliegwiel komt ?

is niet een superprobleem , want je kan ook even bij de bouwmarkt m10 ringetjes allemaal gebruiken.

koop een stuk of 6 en kijken hoeveel je nodig hebt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

-Roy-
        Topic starter

ja klopt mar dan zal het wel zo moeten want de vario kan er wel op, maar zonder vsnaar kan de voorvario beetje bewegen en dat is niet goed volges mij mar hij kan er wel op dus kzal nog welles kijke

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Cursus nederlands ?

Sorry maar probeer een beetje ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) te praten, dit leest zo lastig..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

-Roy-
            Topic starter

sorry daarvoor dan. maar mijn vraag was: Bij de voorvario van een superbravo, zit daar normaal een bus tussen de half poulie en de voorvario. die dus over de krukas gaat.
              want ik heb vandaag een kickblok gekocht met vario, en daar zit geen bus bij, kan dit??

Vincent Vario
              Bijdrager

:!

sbroy :
                ja klopt mar dan zal het wel zo moeten want de vario kan er wel op, maar zonder vsnaar kan de voorvario beetje bewegen en dat is niet goed volges mij mar hij kan er wel op dus kzal nog welles kijke

Ja inderdaad… dit is een vaker voorkomend probleem op de site…

Wss mensen die een toetsenbord hebben van de aldi waar geen punten, komma`s en Shift toets op zit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.