Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe uitlaat op standaard ciao

Home Forums Techniek Opvoeren Nieuwe uitlaat op standaard ciao

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Simonini
    Topic starter

Hallo,

Ik rijd nu op een vespa ciao mix. Het oliepompje is afgesloten dus ik moet zelf mengen. Laatst had hij een vastloper en is hij weer gemaakt (volgensmij wat het de krukas, maar bij een scooterzaak gemaakt)

Nu wil ik er eigenlijk wel een andere uitlaat onder zetten. Ik heb alleen geen flauw idee eigenlijk waar ik dan naar moet kijken of het zal passen. ik weet namelijk ook niet wat mijn setup is. Hij rijd +- 40 als ik op mn stuur lig en er geen wind is. Ik denk dus dat hij standaard is, maar iets is aangepast.

Ik vind simonini uitlaten wel gaaf eruit zien, en hoorde dat ze veel lawaai maken. Maar ik lees dan weer ook dat ze voor opgevoerde setups zijn. Ik vraag me dus af of iemand mij een uitlaat kan aanraden, die mijn ciao beter laat lopen. Prestaties maakt opzich niet heel veel uit, maar bijvoorbeeld dat ik 30 ga en sneller optrek zou wel fijn zijn. (hij trekt nu namelijk aardig sloom op). Dit kan ik denk ik ook veranderen met een andere poeli? Maar een hogere top is ook wel leuk.

En wat moet ik verder hiervoor hebben? Ik zie dat ze namelijk vaak met veertjes vast zitten, moet ik die zelf bestellen? En wat voor sproeiers moet ik naar kijken ongeveer?

Mvg, Fabian

Simonini
      Topic starter

Oh ja, hij staat op snor kenteken.

En veel lawaai uit de uitlaat is misschien niet al te slim in de stad, maar dat risico neem ik graag aangezien ik het leuk vind om een beetje herrie te maken haha

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.