Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe start

Home Forums Techniek Opvoeren Nieuwe start

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

criminalmindz
    Topic starter

Oke dan!
      Nu zit ik met nog twee vraagjes, welke als zal ik open:
      http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/krukassen-gilera-citta.html

En de 80cc is er alleen voor Ciao, enige verschil is de cilinderkop geloof ik of niet?

Crullie
      Donateur

Krukas zou ik een originele nemen, zijn echt de beste krukjes.

80cc Polini kitjes passen ook op Citta maar zou wel ff een Citta 80cc kopje zoeken, zijn hier op het forum vast wel te vinden.

TICKLING BARN

criminalmindz
        Topic starter

Maar daar staat geen originele krukas tussen?
          Dus die zal ik tweedehands moeten kopen.

Net even rondgekeken en denk dat de DMP Pen 10 as dan de beste keuze is om als nieuwe as te steken.

EDIT: de 80cc cilinderkop al gevonden: http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/cilinders-gilera-citta/cilinderkop-46mm-pinasco-citta-si.html

speedbuxy
          Bijdrager

DMP wil ook wel breken. Dus zou zoals Crullie aangeeft echt voor origineel Piaggio gaan want deze zijn ”onverwoestbaar” en voor 2 a 3 tientjes heb je wel een nette 1.
            Citta kopje is op zich niet nodig of je moet de looks ervan mooier vinden.

Jelle
            Moderator

Ik rijd op mijn citta ook met ciao kopje, dus dat hoeft inderdaad niet perse een citta/si kop te zijn.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.