Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe regels voor snorfietsers zijn in aantocht.

Home Forums Algemeen Nieuws Nieuwe regels voor snorfietsers zijn in aantocht.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robin_Ciao
    Bijdrager

Ik heb bij mijn vader ook een snorfiets, ik was er zelf ook over aan het denken om deze te laten keuren als bromfiets. Dan ga ik voor nu naar sparen tegen volgend jaar om al die snorfietsjes te kopen 😉
      En om keuren kost 106 euro, een heel kenteken ciao frame kost 100 euro, dus die 6 euro maakt mij ook niks uit

speedbuxy
      Bijdrager

Volgens mij vergeet je dat bijna niemand met een helm op op een Ciao of Citta gaat zitten.
        Ik in ieder geval niet. Dan ga ik wel weer scooter rijden met een helm bak en een dik blok.
        En hier zit ook het punt wat zij van de vvd wel goed doorheeft. De snor weg halen maakt niet het verkeer in 1x veiliger.
        En de elektrische fietsers zullen dan ook een helm op moeten. En anders kan je iedere boete laten verbeuren met het gelijkenis wet artikel in de hand.

Biermobiel21
        Bijdrager

@citta1987
          O, das nog wel redelijk aan de prijs… Maarja, misschien wel een optie.
          Hopen dat het nog even duurt met die helmplicht dan. Of dat alle blauwe kentekens automatisch geel worden… Maar dat zal vast niet gebeuren.
          Thanks voor de info!

gileracitta
          Topic starter
          4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.