Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe polini producten Eicma

Home Forums Algemeen Nieuws Nieuwe polini producten Eicma

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Shark
    Donateur

Toch wel opmerkelijk dat als je deze pagina bekijkt, de cilinder een deps-stijl uitlaatpoort lijkt te hebben, terwijl op de technische tekening eronder wel weer fluitpoortjes te zien zijn.
      Sniper racing heeft de hele setup van Polini getest en vergeleken met Malossi stock MP one + alu deps.
      Dank je Martino voor het delen van de info!!

Boa Job
      Bijdrager

Ik ben vandaag even op jmpb aan het kijken. Om dat het korting heeft. En ik zag dat ze al een leuke carter binnen hadden gekregen 289€ zo der korting. En 245€ met. Polini speed engine met zij inlaat

IMG_2002

Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
        Mijn projecten beetje beun maar wel goed

Shark
        Donateur

Idd een mooi stel foto’s, vraag mij alleen af of ze de uitlaten van Polini wel in productie gaan nemen?

Ja, naar verwachting eind 2023 leverbaar. Dat is dus de Italiaanse aankondiging, ik zou er rustig een aantal maanden bij optellen 🙂

Martino
          Moderator

Wat sowieso opvalt is dat niet alle documentatie danwel bij Malossi of Polini ook klopt. Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat de handleiding van de Polini carters een Malossi krukas op de foto’s laat zien terwijl ze nu toch ook echt een eigen krukas hebben. Polini heeft dus wel degelijk een uitlaatpoort met 2 boosterpoortjes en niet de deps uitlaatpoort.

Qua uitlaten is het nog even afwachten wat er gaat komen, ze staan wel in hun nieuwe catalogus inclusief artikelcodes. Dus dat is hoopvol. De tijd zal het leren…

Betreft de test van Sniper racing moet je er wel rekening mee houden dat de Malossi 4p veel wilder is getimed dan de Polini 4p. Opmerkelijk wel is dat de Malossi een mooie brede grafiek in zijn powerband laat zien waar deze bij de Polini wat piekeriger is.

Brian
            Bijdrager
            5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.