Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe Pinasco onderdelen

Home Forums Algemeen Nieuws Nieuwe Pinasco onderdelen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Het blijven nog steeds wel veel beloftes en ze worden steeds mooier. Membraam gestuurde carters etc. Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken?

De oude elec. Pinasco vliegwielen waren verschillend van gewicht en meestal rond de 670 gram.

Lastpak
      Bijdrager

nu ook losse pinasco zuigers, 42mm en 46mm, beide penmaten en zuigerveren verkrijgbaar bij jmpb!
        http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/zuigers-gilera-citta.html
        wel een flinke prijs.

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Klopt inderdaad er werd trouwens eerder vermeld dat de boosterpoorten fabrieksaf open zouden wezen dit is helaas niet het geval en de cilinder is dus een 1 op 1 kopie van het oude type.

Florian
          Moderator

Lastpak :
            nu ook losse pinasco zuigers, 42mm en 46mm, beide penmaten en zuigerveren verkrijgbaar bij jmpb!
            http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/zuigers-gilera-citta.html
            wel een flinke prijs.

Ronduit lachwekkend..:con

Vind de prijs van de zuigerveren nog enigszins meevallen, maar ook zeker niet goedkoop te noemen.

Ik houd mijn hart vast voor de prijs van de Pinasco vliegwielen. Deze zullen namelijk ook wel way overpriced zijn.

pepko
            Donateur

lachwekkend? eerder om te janken

Martino
              Topic starter

Vind de prijs van de zuigerveren nog enigszins meevallen, maar ook zeker niet goedkoop te noemen.

De prijs van een setje veren van elk ander tuningmerk licht ongeveer 50% lager. Leuk dat ze nieuwe onderdelen weer op de markt brengen bij Pinasco, maar de prijzen slaan echt een beetje door.

Tonni
                Moderator

Maar is het ook allemaal echt zo duur of alleen bij onze hollandse importeurs…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Florian
                  Moderator

pepko :
                    lachwekkend? eerder om te janken

Lachen als een boer met kiespijn:con

Lastpak
                    Bijdrager

Tonni :
                      Maar is het ook allemaal echt zo duur of alleen bij onze hollandse importeurs…

ik vermoed bij de hollandse importeurs.

jmpb heeft altijd wel een nette prijs, maar de laatste tijd zie ik dat de winstmarges wel steeds wat meer worden. de goedkoopste webshop is het niet meer, ik denk alleen niet dat jmpb zelf deze hoge prijzen aanstelt. maar goed, je weet maar nooit. ik weet verder niet hoe het zit met de verkrijgbaarheid in nederland van deze onderdelen, indien dat gering is kan ik wel begrijpen als ze een hogere prijs aanhouden. dat maakt het er alleen niet beter op voor onze portemonnee :lol.

MarcoS
                      Donateur

Tja ik moest echt een setje 46mm zuigerveren hebben en dat was toch even slikken bij het zien van de prijs….

niek1992
                        Bijdrager

JMPB is zeker duurder aan het worden. Ik weet nog wel dat ik mijn 50DR gekocht heb voor 55 euro, en dat de 43DRevo maar 4 euro duurder was:con.

Coopering
                          Bijdrager

is the new pinasco already aviable?
                            I guess this is still the Old Version :
                            http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/krukassen-gilera-citta/krukas-nuova-pinasco-vespa-p10-amt202.html

Correct, this is still the old version

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

Zat te kijken op de Pinasco website en kwam wat leuke foto’s tegen van hun test opstelling e.d.

Update: Pinasco heeft mij leuk verteld dat er een nieuwe delay gekomen is van 1 a 2 maanden aangezien ze alles ‘perfect’ willen hebben. Als je het mij vraagt lulkoek en erg jammer dat het allemaal zo lang moet duren.

Weer 2 nieuwe delen althans 1 nieuw 1 reproductie ;)! Nu het vliegwieltje nog.

http://www.ebay.it/itm/5874-VARIATORE-OVER-DRIVE-PINASCO-PIAGGIO-50-SI-CIAO-PX-FL-SC-BRAVO-BOXER-BOSS-/131562242036?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item1ea1b87ff4

http://www.ebay.it/itm/5899-CILINDRO-IN-ALLUMINIO-PINASCO-75-CC-SPINOTTO-12-PIAGGIO-50-CIAO-SC-PX-FL-/400963396942?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item5d5b47e54e

lightlord
                              Donateur

fotokes doen ut nie 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                Lightlord's Dizzy/Gypsi

Wilk1985
                                Moderator

Die variateur ziet er wel echt strak uit :thumb. Mooie complete set met drukveer.

En het zou mooi zijn als ze na jaren eindelijk dat vliegwiel gaan verkopen voor een normale prijs.

Foto’s werken bij mij ook niet inderdaad.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.