:: Nieuwe cilinder hapert
-
goedemiddag,
Ik heb een probleempje met mijn blok,
m’n set up is: Speedengine cp, 13/13 @ 66, gianelli citypower, std luchtfilter, DR 43mm.
Eerst had ik een 2dehands DR gekocht maar die gaf een rechelmatige tik door de stootrand die er in zat,
wel heb ik er een stukje mee gereden en ondanks de tik reed hij wel goed en trok hij lekker door met toeren.
Toen een nieuwe DR 43 gekocht met veren en zuiger waardoor de tik weg was, heb alleen nu het probleem dat als ik aan het rijden ben hij rond de 20km/h gaat stotteren/haperen waardoor hij niet meer harder gaat, ik moet dan een beetje gas los doen en als ik dan gas geeft pakt hij hem weer tot ong 20.
Hij loopt wel mooi stationair en valt niet uit.
Iemand een idee?
Groet,
staan je cp’s nog wel lekker? en je condensator?
en wat is je bougiekleur?

Anoniem
Haal je luchtfilter er eens af en kijk of hij het dan beter doet, waarschijnlijk krijgt hij te weinig lucht.
Als hij het zo beter doet kun je het best extra gaatjes in je std. luchtfilter doen en ik zou met je sproeier dan ook een paar maatjes omhoog gaan.
Succes!
Het leek mij juist dat hij te veel benzine kreeg omdat hij ook niet op toeren komt.
Ook omdat hij met het andere cilindertje wel door trok en ik er verder niks aan verandert heb vond ik het zo raar.
Ben morgen weer thuis dan ga ik kijken of het met benzine te maken heeft.
ik weet bijna zeker dat dit de Condensator is, anders inderdaad luchtfilter kijken.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.