ow haha neej das egt heel dom van mij (zonder motor aan) beetje vage zin maar bedoel dat alles gwoon der onder ligt maar de motor is uit.
en dan krijgt hij dus compressie om de stap die je zet.
Vandaag ff lopen afstellen ori uitlaat der af en me Leo Krul erop.Nu werkt ie veel beter dan eerst.
eerste 2 seconden nie naar voren komen maar als ie em pakt gaat ie lkkr.
maar ng 1 vraag waar staat het goedkeurings nummer? waar aan je kan zien oof het een brom of snor is bij me andere onder me kapjes bij je stuur maar hier niet?
ik moest dat kapje voor op het frame eraf schroeven. daar stond het. ik vind het wel een leuk ding voor 70 euro! geen geld. maar kan je een normale ciao pakkedrager erop doen? want die dikke ziet er niet uit. en dat veer systeem bij een ciao mix vind ik wel weer minder. maar ziet er wel leuk uit
Alles wat er mis aan was of miste zit er weer op maar hij rijd ng steeds niet lekker.
Heb nu powerfilter op 12/10 carb. met 55 sproeier en carter is helemaal uitgeveild.Zit nu ff techno circuit op maar hij trekt voor geen ruk.
Kweet dus niet wat het probleem is? :S
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.