Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe 50 cc race

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Nieuwe 50 cc race

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

De bedoeling van het strakke reglement is dat er geen abnormaal snelle uitschieters zijn met waterinjectie en turbo maar dat de prestaties dicht bij elkaar liggen

Toch zal ik hier persoonlijk geen problemen mee hebben. Ik zou wel graag dit soort adetieven zien op zo’n dag. Denk alleen niet dat er mensen daadwerkelijk hiermee ook echt iets klaar kunnen spelen.

Lijkt mij ook wel een leuk idee om een foto te schieten met eventueel een poortmapje van de getunede cilinders. Zodat we ze na de race met elkaar kunnen vergelijken.

Vincent
      Donateur

Weer even een kickje terug omhoog.

Ik ga samen met Jelle aan de gang om een leuk voertuig neer te zetten in het voorjaar. Ik ben vorige week begonnen met de voorbereidingen van een blokje.

Zijn er nog meer mensen die er nog een beetje sirieus mee bezig zijn??

Greetz Vincent

Batty
        Topic starter

ja ckr het zit nog steeds in de pen.

Edjuh
          Bijdrager

Zo lang niet posten en meteen een grote mond!

Ik ben bezig….

speedbuxy
            Bijdrager

Ik sta momenteel wat stil, maar als het echt moet heb ik binnen notime wel wat inelkaar:thumb

@Peter
              Hoelang is dat stuk weg bij jou thuis presies?
              Want dan kan ik presies z,on stuk hier ergens in de wijk uitzetten om de poeli verhouding er zo perfeckt mogelijk op af te stellen:thumb

Batty
              Topic starter

ik zal m,n rolmaat van de week even uit rollen:D

speedbuxy
                Bijdrager

Dat is wel het nauwkeurigst:D
                  Maar denk dat het makkelijker is om op google maps even het stukje op te meten.
                  Of afstandmeten.nl
                  Ik had dit zelf al wel gedaan als ik je straat had kunnen vinden:D maar ondanks dat sint maarten niet groot is kon ik je straat niet vinden.

Mike
                  Bijdrager

Heb t ff gemeten via die site. Handig trouwens.

Het is zo’n 400 tot 450 meter 🙂

Mike

speedbuxy
                    Bijdrager

Okay perfeckt dan stel ik de brom daar zoveel mogelijk op af:thumb
                      En die site is idd erg handig:thumb alleen meet ie wel alleen rechtdoor en niet met de straten mee das wel weer wat jammer.

Batty
                      Topic starter

ik had het echt met m,n meetlint gedaan. ;( ik had er nooit aangedacht om het via google maps te doen, maarja ik ben ook wel een digibbeet.

Martino
                        Moderator

Dan mag je alsnog met je meetlint in de weer. Die google maps klopt geen hout van. 😀 :pest

Het is weer ff op een laag pitje dit project, maar nadat mijn citta’s klaar zijn dan is dit het eerste wat ik weer op ga pakken. 50cc Power en 400-450 meter is idd wel heel erg handig om te weten ipv de 1000m die ik inschatte.

Batty
                          Topic starter

ik meet het nog wel exact na met de meetlint maar het zal een 500m zijn tot aan de bocht.

Mike
                            Bijdrager

moah waarom zou dat niet kloppen?? ik denk dat dat stuk wel ergens tussen de 400 en 500 meter is!

Mike

Martino
                              Moderator

heren vandaar de ” 😀 :pest ” tekens.

Ik hoef Batty echt niet op zijn knietjes als een pelgrim de afstand te zien meten. :haha

Batty
                                Topic starter

dat doen ik ook echt niet daar heb ik zo,n meet wiel voor.

mijn lichaam is niet gebouwd om te kruipen, dat laat ik liever aan de mod,s over:D

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.