Vespa-Ciao.NL
:: Nieuwe 50 cc race

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Nieuwe 50 cc race

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik ben er nog steeds trouw mee bezig:thumb
      En met de hoeveelheid werk wat er nog in zit ga ik dat zeker wel afkrijgen deze winter:thumb

Batty
      Topic starter

dat is mooi om te horen andre:thumb

misterd11
        Bijdrager

Ik wil wel komen kijken, waneer ga je t houden kom ik ff langs is toch vlak bij. gr daniel

Martino
          Moderator

In deze donkere koude tijden wilde ik even een warmhoudertje plaatsen.

Wordt er nog druk gewerkt aan de 50cc racemonsters? Hoe slagen de ideeen om meer power te verkrijgen, het gewicht lager te krijgen en de overbrenging exact juist te krijgen?

Kortom wie is er klaar voor de strijd?;)

speedbuxy
            Bijdrager

Ik ben er op een laag pitje nog wel steeds mee bezig:thumb
              Maar denk niet dat ik alles wat ik aan ideeen heb ga redden gezien ik m,n toer ciao ook wel ergens in het voorjaar toer ready wil hebben.
              Maar ook zonder alle ideeen zal ie wel leuk meekomen denk ik:thumb

@De organisatie
              Hoelang is traject waarop de sprint word gehouden? want dit is voor de juiste poeli verhouding wel belangrijk om te weten.

ritze
              Bijdrager

en ik ben dom…

heb mijn cilinder aangepast op een speed engine.. eigenlijk vind ik dat een speed engine ook mag omdat die kruk gestuurd is.
                je kan de inlaat timing van een se engine ook op een std blok toepassen door te vijlen en kruk te bewerken

400 meter? ofzoiets

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

pepko
                Donateur

1000m staat in de beginpost 😉

Edjuh
                  Bijdrager

Martino :
                    In deze donkere koude tijden wilde ik even een warmhoudertje plaatsen.

Wordt er nog druk gewerkt aan de 50cc racemonsters? Hoe slagen de ideeen om meer power te verkrijgen, het gewicht lager te krijgen en de overbrenging exact juist te krijgen?

Kortom wie is er klaar voor de strijd?;)

Ik ga nu ongeveer beginnen met tjoenen, hopelijk is het in een keer raak : -)

speedbuxy
                    Bijdrager

pepko :
                      1000m staat in de beginpost 😉

Ja dat weet ik maar das mij te globaal.
                      Heb liever dat de exacte lengte even word opgemeten via google maps of afstandmeten.nl.
                      Want dan kan ik diezelfde lengte hier in de wijk ook uitzetten om de poeli verhouding daar perfect op af te stellen.

ritze
                      Bijdrager

dus een speed engine mag echt niet?

dat sucks, dan moet een nieuwe maken…

Edjuh
                        Bijdrager

……….

Carters origineel piaggio.
                          Spoelers: vrij.
                          Opties: vergroten, flowen, polijsten: vrij.

Geen extra spoelers. !!!

edit flick: Hé Edo, is het zo moeilijk voor iedereen om de regels van de race te lezen? goed dat je het hier nog even neerzet 😛 😉

Vespa Ciao!

Hallo,

Is het misschien niet ook leuk om een special klasse te maken?
                            Zo`n klasse waar je alles uit de kast mag trekken en doen wat je maar wilt, als het maar een standaart piaggio 50cc blijft?

Groeten Vespa Ciao!(Bram)

ritze
                            Bijdrager

het is zo al moeilijk zat, pas jij maar eens al die dingen wat in het regelement staat toe dan ben je al goed bezig.
                              ik zou zooo graag willen komen maar ik vind het te ver rijden om 1 keer op het brommertje te rijden helaas.

we zien wel, als ik dan mijn eige auto heb dan is het natuurlijk niet zoon probleem, brommerfiets erin en gaas:P

50 TUNING FTW

Anoniem

Vespa Ciao! :
                                Hallo,

Is het misschien niet ook leuk om een special klasse te maken?
                                Zo`n klasse waar je alles uit de kast mag trekken en doen wat je maar wilt, als het maar een standaart piaggio 50cc blijft?

Groeten Vespa Ciao!(Bram)

lol, dikke zij inlaat bouwen zeker:P
                                opzich wel grappig idee, maar het is zoals ritze zegd al moeilijk genoeg denk ik.

Edjuh
                                Bijdrager

We gaan het niet meer over het reglement hebben, regels staan vast en veranderen niet. Er zijn eerder al vele pagina’s volgelult omdat iedereen er anders over dacht, die wou dit en die wou dat. Dat stadium zijn we voorbij, je kan nu je blokje voorbereiden of niet maar de tijd van overleg is geweest!

dank u.

Voor volgende keren kunnen we wel weer een topic beginnen. Daarom moet dit topic schoon blijven.

ps. De regels zijn best streng maar is het daarom moeilijk? Nee want je kan minder doen en daardoor komt het op finetunen aan. De bedoeling van het strakke reglement is dat er geen abnormaal snelle uitschieters zijn met waterinjectie en turbo maar dat de prestaties dicht bij elkaar liggen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.