Vespa-Ciao.NL
:: nieuw voetenplankje op HELE oude vespa

Home Forums Techniek Problemen oplossen nieuw voetenplankje op HELE oude vespa

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Toad
    Topic starter

Hallo daar ben ik weer :P,
      uhm nja ik zal nog ff een fotootje maken vanmiddan maar ik heb dus een voeten plankje wat vast zit aan (niet aan zo’n klein dingetje wat vast zit gelast aan je frame) maar een heel groot reuze metalen plaat die het zicht op me blok voor één derde wegnemen… ook vind ik het vrij knudde om dat ding de hele tijd los te moeten halen alleen al om me carb weg te halen…
      kan iemand een kleine how to maken hoe ik dat moet maken? ik heb zelf al een klein idee kan btw niet lassen hier…

thnx
      Flow

.-{2F4OV}-.

Je kent vast wel iemand die een lasapparaat heeft en kan lasse;)

Dus gwoon die plaat eraf slijpe ofsow..

Dan klein plaatje met gat erin met getapt draad erop lassen..

En dan kun je m vastzetten met een bout die de schroefdraad heeft die je hebt getapt..

PoliniCiao
        Bijdrager

Ik heb mn treeplankjes nooit vast alleen bij mn schoolbrommertje soms als ik eraan denk. Maar dat ding valt heus niet, die zit klem tussen tank-spatbord!
          Dus gewoon dat gekke ding eraf draaien en treeplank erop 😉

Toad
          Topic starter

ik heb gister een beetje rond gevraagd maar ik kon niemand met een las apparaat vinden , hier een foto van me blok

ArvidW
            Donateur

Je kunt er ook een beugeltje voor kopen, die vastschoeven aan het spadbord en daarop je voetenplankje vastschoeven

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.