Vespa-Ciao.NL
:: Nieuw uitlaat

Home Forums Techniek Opvoeren Nieuw uitlaat

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steffen
    Topic starter

hey alemaal ,

julie weten alemaal dat ik me vespa ciao sneller wil laten lopen , hij gaat nu 32 KMH :p en heb polinicountry uitlaat zonder een demper erop , heb em zo gekocht , ik ben vanplan nieuwe uitlaat te kopen , nl de proma circuit .. http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3114

maar dan moet ik em via internet bestellen , en hopen dat me moeder geld wil overmaken en zo mn uitlaat kan hebben , heeft mss iemand nog zo een voor een goede prijs? mss kortbij , in belgie ofzo .. maar als ik die uitlaat heb , moet ik dan nog iets anders kopen ? wss niet he maar weet niet zeker .. dus als mensen nog een hebben liggen , ( btw als ik em heb dan koop ik ook ander trekveertjes , schelen veel zeggen sommige 🙂 )

zo bedankt voor het te lezen ..

Mvg steffen

Rebel

Andere sproeier moet je eigenlijk ook hebben dan iets groter.

en jmpb kun je zeker wel vertrouwen hoor daar krijg je het snel binnen.

Steffen
        Topic starter

hoelang duurt et dan voor dat et van daar naar belgie is bij me thuis?

hansieb
          Moderator

Volgens mij heb je ook een snornaaf , hierdoor zal de uitlaat niet veel boeien…

Meet de diameter van je poelie eens op:
            http://nl.wikipedia.org/wiki/Diameter

En kijk hoevaak de poelie rond gaat als je wiel 1 x rond gaat.

Snorvertanding = 11 x poelie rond en dan is het wiel 1 x rond gegaan
            Brom vertanding = 7 of 8 x de poelie rond en dan is het wiel 1 x rond geweest.

Steffen
            Topic starter

ok , maar moet ik dan tog eerst mn koppeling eraf draaien tog hé ?

N!CK\s

wa is eigenlijk het beste
                snor of brom
                voor trekken en snelheid

G-no
                Donateur

voor trekkracht(crossen) pak je een snornaaf, hiermee kom je vaak wel niet boven de 50 km uit, en een bromnaaf is natuurlijk voor de snelheid.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.